پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41357 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • روستائیان گیلان از ۴۰ میلیون تومان بیمه مسکن برخوردار شوند
    26 خرداد 1399 - 0:11
    شناسه : 172471
    0

    مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان از انعقاد قرار داد با شرکت بیمه ایران به منظور بیمه حوادث غیر مترقبه برای واحدهای مسکونی روستاییان استان خبر داد.

    پ
    پ

    یاور پیرعلائی - روستائیان گیلان از ۴۰ میلیون تومان بیمه مسکن برخوردار شوند -

    یاور پیر اعلایی در نشست خبری در جمع رسانه های گروهی استان در رشت با اشاره به حادثه خیز بودن استان و وارد شدن خسارت های مالی به واحدهای مسکونی شماری از روستاییان در حوادثی همچون سیل ،برف ، رانش زمین، آتش سوزی ها افزود: در این مواقع بیمه حوادث روستائیان کمک بسیاری به این قشر می کند.

    وی تصریح کرد: با تاکید و دستور استاندار قراردادهای شرکت بیمه را بررسی کردیم که در نهایت منجر به انعقاد قرار داد بین شرکت بیمه ایران و اداره کل امور روستایی استانداری شد.

    وی با اشاره به اینکه طی اردیبهشت ماه دو جلسه در این ارتباط با بخشداران برگزار و همه موارد قرار دادی انجام شده اظهار کرد: بیمه ایران مکلف است براساس قرار داد در روستاها حضور پیدا کند تا روستاییان مجبور به هزینه های اضافی قرار داد نشوند.

    پیر اعلایی خاطر نشان کرد: درصورتی که روستایی تمایلی داشته باشد از خدمات بیمه ای که در این قرار داد نیست بهره مند شود، می تواند با پرداخت وجه بیشتر از خدمات دیگر بیمه ای استفاده کند.

    وی با بیان اینکه با کمک بخشداری و دهیاری نماینده ۴۳ بخش در بیمه ایران مشخص شده است ، اظهار کرد: روستائیان می توانند با پرداخت ۵۳ هزار تومان ، ۳۰ میلیون تومان برای واحد مسکونی و ۱۰ میلیون تومان برای اثاثیه منزل از مزایای بیمه برخوردار شوند.

    مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان به اقدامات دیگر انجام شده در بخش روستایی نیز اشاره و بیان کرد: بیمه تکمیلی حدود دو هزار دهیار ، ۱۰۸ کارشناس مالی و ۱۰۸ کارشناس فنی استان نیز برقرار شده و انجام می شود؛ ضمن انکه بیمه مسئولیت دهیاری ها برای انجام طرح های عمرانی نیز صورت گرفته است.

    به گفته پیر اعلایی ؛ این بیمه فرصت بسیار مناسبی است تا روستاییان با پرداخت ۵۳ هزار تومان برای یکسال از ۴۰ میلیون تومان پوشش بیمه ای برای حوادث غیر مترقبه که به طور معمول گریبانگیر آنها می شود، بهره مند شوند.

    گیلان دارای افزون بر دو هزار و ۵۰۰ روستاست و حدود ۴۰ درصد جمعیت دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفری استان در روستاها زندگی می کنند./ایرنا

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.