×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

trafic-lahijanبا مردم : فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه این شهر ظرفیت اسکان هر شب پنج هزار نفر را دارد، گفت: امکانات تفریحی و فرهنگی برای مسافران نوروزی که به شهر لاهیجان سفر می کنند با همت نهاد های فرهنگی و تفریحی فراهم شده است

کاظم کسرایی با اشاره به فضای نوروزی شهرستان لاهیجان، اظهار کرد: هر ساله حجم بالای مسافران نوروزی به استان گیلان سفر می کنند و لاهیجان هم از محور های اصلی گردشگری در استان گیلان است.

وی با بیان اینکه استقبال مسافران در ایام تعطیلات نوروز از گیلان و شهرستان های استان خوب بوده است، گفت: با تشکیل کمپ های اسکان مسافران توسط شهرداری و آموزش و پرورش بستر مناسبی برای اسکان مسافران نوروزی فراهم شده است.

فرماندار لاهیجان در ادامه این مطلب تصریح کرد: کمپ های شهرداری، مدارس، خانه های اجاره ای و هتل ها همه آماده ارایه خدمات به مسافران هستند.

کسرایی با اشاره به اینکه لاهیجان ظرفیت اسکان هر شب پنج هزار نفر را دارد، ابراز کرد: امکانات تفریحی و فرهنگی هم برای مسافران نوروزی که به شهر لاهیجان سفر می کنند با همت نهاد های فرهنگی و تفریحی فراهم شده است و مردم می توانند از سوغات لاهیجان هم بهره مند شوند.

وی در خاتمه اظهار کرد: ترافیک در حال حاضر در لاهیجان نیمه سنگین است و اکنون وارد پیک دوم سفر های نوروزی شده ایم.

انتهای خبر/

  1. aabbas.nbi19669@gmail.com

    باسلام سید عباس نبی زاده هستم نیاز به یکواحد سوئیت هستم لطفا کمکم کنید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.