پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41357 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف یک کیلو و ۱۰۰گرم شيشه و هروئين در لاهيجان
    28 خرداد 1399 - 19:39
    شناسه : 172583
    0

    فرمانده انتظامي لاهيجان گفت: یک کیلو و ۱۰۰گرم موادمخدر از نوع شيشه و هروئين در اين شهرستان کشف شد.

    پ
    پ

    دستگیری1 300x230 - کشف یک کیلو و 100گرم شيشه و هروئين در لاهيجان -
    سرهنگ “قاسم جانعلي‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،با اعلام اين خبر گفت: در پي دريافت خبري مبنی بر فعاليت افرادي در زمينه تهيه و توزيع موادمخدر شيشه و هروئين در سطح شهرستان لاهيجان، بررسي موضوع در دستوركار پليس قرار گرفت.
    اين مقام انتظامي با بیان اینکه با تحقیقات نامحسوس صحت موضوع برای پلیس محرز و ردپایی از دو بردار سابقه دار ۴۱ و ۳۶ ساله در این پرونده کشف شد افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان محل اختفای متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.
    سرهنگ جانعلي‌پور ادامه داد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در بازرسي از منزل مسکونی متهمان ۶۰۰ گرم شيشه ،۵۰۰ گرم هروئين، يكدستگاه ترازوي توزين مواد و يكدستگاه كارت خوان كشف کردند.
    فرمانده انتظامي شهرستان لاهيجان در پايان با اشاره به اينكه متهمان با تشكيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند گفت: اعتياد پديده شومي است كه توليد، اشتغال و نهاد خانواده را به نابودي مي كشاند و پيشگيري از اين بلاي خانمان سوز از با بالا بردن سطح آگاهي افراد امكان پذير خواهد بود.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.