×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

t3 1592641926 babc3935 ece5 46fe af38 7f0d1a63a9e2 - بازگشایی تالارهای پذیرایی منوط به استفاده 50 درصدی از ظرفیت و رعایت پروتکل های بهداشتی است -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ فریبرز سعیدی کیا در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت در فرمانداری افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی و شئونات اسلامی در سواحل دریا و تفرجگاه های شهرستان رشت با توجه به تجمع مسافران و گردشگران امری ضروری است که باید نظارت دقیق در این ارتباط انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان مورد تاکید است، اظهار داشت: تالارهای پذیرایی توصیه های بهداشتی و استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت را باید به طور جدی رعایت کنند و انتظار است مرکز بهداشت شهرستان رشت و نیروی انتظامی نظارت جدی داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار شهرستان رشت نظارت بر باشگاه های خصوصی برای انجام فعالیت های ورزشی با رعایت تمامی توصیه های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا توسط دست اندرکاران را امری ضروری دانست و اضافه کرد: همدلی ها و وفاق برای مقابله با ویروس کرونا باید ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به موضوع انجام فروش های اینترنتی در ایام پیک بیماری کرونا در شهرستان رشت خاطر نشان کرد: در فروش های اینترنتی برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا انتظار بود پس از پیک این بیماری به عبارتی در پسا کرونا وضعیت بهتری داشته باشیم اما شرایط به شکل سنتی برگشته است.

سعیدی کیا با قدردانی از رسانه ها برای اطلاع رسانی موثر آنان به مردم برای پیشگیری و مقابله با ویرس کرونا اظهار داشت: این اطلاع رسانی ها باید در شهرستان رشت ادامه یابد تا مردم نسبت به توصیه ها بی خیال نشوند.

وی از تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان رشت خواست تا برنامه های شان را برای مبارزه با ویروس کرونا به فرمانداری اعلام کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.