شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نوشهر، زیباترین شهر ساحلی مازندران
    02 تیر 1399 - 16:01
    شناسه : 172763
    0

    شهر ساحلی نوشهر از محبوب ترین شهرهای شمالی برای مسافرینه. در ادامه بیشتر به نوشهر و خرید و فروش انواع ویلا در اون می‌پردازیم.

    پ
    پ

    هر آنچه باید از نوشهر مازندران بدانید

    آیا شما هم به دنبال بازدید از جاذبه های گردشگری و توریستی شهر ساحلی نوشهر هستین؟ می‌دونین که قیمت ویلا در نوشهر چقدر بوده و برای خرید ویلا در نوشهر باید از کجا اقدام کرد؟

    از شما دعوت می‌کنیم که مطالب این مقاله رو تا پایانش، همراهی کنین و از این طریق اطلاعات مفیدی رو راجع به خرید ویلا ساحلی در نوشهر به دست آورید.

    شهر ساحلی نوشهر، یکی از دوست داشتنی‌ترین و دیدنی‌ترین شهرهای استان مازندرانه.

    kaiv - نوشهر، زیباترین شهر ساحلی مازندران -

    این شهر با داشتن بی نظیرترین جاذبه‌های گردشگری، تونسته توجه زیادی از گردشگران و توریست‌ها جلب کنه. شما نیز با خرید ویلا در این شهر، لذت بسیار بالایی رو در سفرتون تجربه کنین.

    امروز خیلی از گردشگرها به دنبال تهیه و خرید نقشه نوشهر هستن تا در تعطیلات تابستانی‌شون، سفری رو به این شهرستان داشته باشن. جمعیت شهرستان نور، در حدود 26 هزار نفره و اسم قدیمی اون هم سولده بوده.

    در ادامه‌ی مقاله، سعی بر این داریم تا در مورد جاهای دیدنی شهر ساحلی نوشهر و اقامت در نوشهر توضیحات بیشتری رو به حضورتون برسونیم.

    با ما همراه باشید.

    چرا نوشهر بهشت گردشگران است؟

    شهر ساحلی نوشهر، در غرب استان مازندران واقع شده و بسیاری از تاریخدان‌ها بر این باورن که این شهر، پایتخت رومیان بوده. همین امر سبب شده تا جاهای دیدنی و تاریخی بسیار زیادی رو در این شهر مشاهده کنین.

    وجود بهترین شرایط آب و هوایی، مردمان بسیار مهمان‌نواز و جاذبه‌های گردشگری بسیار باشکوه، از مهمترین آیتم هاییه که سبب شده تا نوشهر رو، به عنوان بهشت گردشگران بشناسیم.

    اگر شما هم قصد دارین تا در تعطیلات پیش رو، از زیباترین مقصد گردشگری بازدید داشته باشین، می‌تونین این شهر رو در اولویت های خودتون قرار بدید.

    - نوشهر، زیباترین شهر ساحلی مازندران -

    جاذبه های تمام نشدنی نوشهر

    از زیباترین و بی نظیرترین جاذبه‌های گردشگری و توریستی شهر ساحلی نوشهر، میشه به مواردی اشاره کرد:

    • آبشار پری: این آبشار از زیباترین آبشارهای شمال کشوره که داستان‌ها و افسانه‌های بسیار زیادی هم در خصوص اون وجود داره.
    • جنگل نور شمال: وجود پوشش گیاهی بسیار بی نظیر و درختان درهم تنیده‌ی بسیار جذاب، از مهمترین مشخصه‌های این جنگله که در نزدیکی شهرستان نور واقع شده.
    • آبشار حرام او: یکی دیگه زیباترین آبشارهای این منطقه که آب اون خاصیت درمانی داره و در بین مردم این شهر هم بسیار مقدس به شمار میاد.

    زیبایی های مسیر، از نقشه نوشهر غافلتان میکند

    مسیرهای بسیار متعددی به سوی شهر ساحلی نوشهر ختم میشه که هر کدوم از این مسیرها، زیبایی‌های منحصر به فرد خودشون رو دارن. شما هم می تونین لذت بسیار زیادی رو در طول سفرتون به ارمغان بیارید.

    وجود پوشش گیاهی بسیار باشکوه و جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیر، در طول مسیرهای دسترسی به شهر ساحلی نوشهر، سبب میشه که بسیاری از توریست‌ها از نقشه‌ی این شهر غافل بشن و به دنبال طبیعت زیبا باشن. شما هم با سفر به نوشهر، از این زیبایی‌های بسیار باشکوه، لذت ببرین.

    اقامت در نوشهر، دغدغه همیشگی مسافران

    با توجه به ازدحام گردشگران و حجم بسیار بالای مسافرت‌ها به شهر ساحلی نوشهر، در بسیاری از فصل‌های سال، اقامت به یکی از مشکلات اساسی تبدیل شده. به طوری که گردشگران همیشه قبل از سفر، به دنبال رزرو یکی از بهترین و شیک ترین هتل‌ها و ویلاها هستن تا بتونن لذت سفر خودشون رو دو چندان کنن.

    از طرفی هم بسیاری از سرمایه گذاران تونستن در امتداد خط ساحلی و اطراف شهرستان نور، زیباترین و جذاب‌ترین انواع ویلاها رو بسازن. این ویلاها همیشه مورد توجه توریست‌های داخلی و خارجی بوده و شما هم می‌تونین در سفرتون به این شهر، در یکی از بهترین اونها اقامت لازم رو داشته باشین.

    1 - نوشهر، زیباترین شهر ساحلی مازندران -

    برای انتخابی مطمئن، به خرید ویلا در نوشهر فکر کنید

    در سال های اخیر خیلی از مسافرینی که به دنبال سفر و بازدید از شهر ساحلی نوشهر هستن، دوست دارن تا یکی از زیباترین و لوکس ترین ویلاهای این شهر رو هم خریداری کنن. در نتیجه، از این طریق دیگه نگرانی و دغدغه‌ای رو از بابت اقامت ندارن.

    همچنین این افراد می تونن با خرید ویلا شمال، هر فصلی از سال که بخوان، سفر خودشون رو به این منطقه خوش و آب و هوا داشته باشن.

    لازمه بدونین که خرید ویلا در این شهرستان خوش آب و هوا و توریستی میتونه یکی از بهترین و بی نظیرترین فرصت‌ها برای سرمایه گذاری هم باشه. به همین دلیل توصیه میشه که این فرصت رو از دست ندین و در کمترین زمان، اقدام به بررسی و خرید ویلای مورد نظرتون داشته باشین.

    2 - نوشهر، زیباترین شهر ساحلی مازندران -

    از ویلاهای ساحلی نوشهر غافل نشوید

    شهر ساحلی نوشهر در امتداد ساحل بسیار زیباش، صدها ویلای شیک و شگفت‌انگیز رو جای داده. اگر شما هم قصد خرید ویلا در شمال دارین، می تونین سری به ویلاهای ساحلی نوشهر بزنین تا فاصله کمتری رو به ساحل داشته باشین و از منظره‌ی بسیار باشکوهی هم برخوردار باشین.

    شما می تونین در قسمت جستجوی ویلای مورد نظرتون از سایت 2نبش، گزینه‌ی ویلاهای ساحلی نوشهر رو انتخاب کنین تا در کمترین زمان، بتونین تعداد بسیار زیادی از ویلاهای خط ساحلی این شهر رو مورد بررسی قرار بدین.

    قیمت انواع ویلاها در شهر ساحلی نوشهر

    افرادی که به دنبال خرید ویلا در شهر ساحلی نوشهر هستن، می تونن به راحتی از «سایت 2نبش» با مشاورین بسیار متخصص و مجرب در تماس بوده و از این طریق، قیمت و سایر اطلاعات مورد نیازتون رو در خصوص ویلای مناسب به دست بیارین. البته آیتم‌های بسیار زیادی هم وجود داره که در قیمت ویلای مورد نظر شما، تاثیرگذاره که از مهمترین این آیتم‌ها، میشه به مساحت ویلا اشاره کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.