×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

دکتر زالی - تعداد بستری‌های جدید کرونایی در تهران از تعداد ترخیص‌شدگان سبقت گرفت -
دکتر علیرضا زالی در گفت‌وگویی تلویزیونی با بیان اینکه آمار کرونا در تهران به شکل نگران‌کننده‌ای در حال تغییر است، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹۹ نفر با تشخیص کرونا در بخش‌های عادی بستری شدند.

وی افزود: در طول سه هفته اخیر، بالاترین میزان بستری جدید در بخش‌های ویژه را شاهد بوده‌ایم. ۴۷۰ نفر نیز در ۲۴ ساعت اخیر از بیمارستان‌های استان تهران ترخیص شده‌اند و برای اولین بار عدد بستری‌های جدید تهران از تعداد ترخیصی‌ها بیشتر بوده و پیشی گرفته است.

وی ادامه داد: ۸.۶ درصد افرادی که در بخش‌های بهداشتی و درمانی به صورت سرپایی مراجعه کرده‌اند نیاز به بستری بیمارستانی داشته‌اند و در روزهای اخیر، الگوی مراجعین ما، الگوی تنفسی و شامل تب، علائم تنفسی و تنگی نفس است.

وی خاطرنشان کرد: علائم تنفسی نسبت به علائم گوارشی می‌تواند باعث اقامت طولانی‌تر در بیمارستان شود.

زالی با اشاره به تلاش تیم پزشکی و بهداشتی تصریح کرد: حدود چهار ماه است که تیم بهداشتی و درمانی در حال خدمت کردن است و دچار فرسایش و خستگی خواهد شد، بنابراین علی‌رغم این‌که تجهیزات بیمارستانی وجود دارد، باید بر بحث مدیریت ورودی بیمارستان‌ها مداخله جدی انجام دهیم زیرا ممکن است با تغییرات آماری تصمیم بگیریم مداخلات متفاوتی را با هماهنگی ستاد ملی در تهران انجام دهیم./تسنیم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.