×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

کولر گازی پرتابل 1 - تمام نکاتی که باید در هنگام خرید کولر گازی پرتابل در نظر بگیرید - کولر گازی

شاید افرادی که در محیط های بسیار گرم زندگی می کنند تصمیم بگیرند که برای خنک کردن بیشتر محیط کوچک خود از یک کولر گازی پرتابل استفاده کنند. کولر گازی پرتابل بر خلاف کولر گازی دیواری که یک یونیت خارجی هم دارد، کلا یک دستگاه است. کولر گازی پرتابل تنها عیبی که دارد این است که سر و صدای بیشتری نسبت به کولر گازی دیواری دارد اما خوبی آن این است که آن را می توان در هر جایی حمل کرد و قرار داد و به سرعت یک محیط خیلی گرم را خنک می کند.

خرید کولر گازی پرتابل امروزه رواج یافته است. با توجه استفاده همگانی از کولرهای گازی همچنان افراد بسیاری قصد خرید کولرهای گاز را دارند اما به دلیل اینکه مدل های مختلفی با برندهای متفاوتی در بازار موجود می باشد درصورتی که اطلاعات کافی در این زمینه را نداشته باشند امکان دارد در زمان خرید کولر گازی سر درگم شوید. بنابر این بهتر است پیش از این که به بازار وارد شوید اطلاعاتی در مورد راهنمای خرید کولر گازی به دست آورید تا بتوانید یک خرید به صرفه و عالی داشته باشید.

کولر گازی پرتابل 2 - تمام نکاتی که باید در هنگام خرید کولر گازی پرتابل در نظر بگیرید - کولر گازی

انواع مدل های کولر گازی پرتابل

کولر گازی پرتابل نیز در دو مدل پنجره ای و ایستاده در بازار عرضه شده است. برای خرید کولر گازی ارزان پرتابل باید چند تا نکته مهم را در نظر داشته باشید:

  • اندازه پنجره خود برای مدل پنجره ای
  • وجود دریچه ی مناسب برای تخلیه هوای گرم
  • پریز برق پر توانی با قابلیت تامین حداقل ۱۱۵ آمپر برق بدون افت انرژی
  • مکانی برای قرار دادن کولر گازی استاده
  • مناسب برای محیط های کمتر از ۳۰ متر
  • دو نوع single hose و dual hose را دارند که بهترین نوع آن dual hose است
  • دارای دو ظرفیت ۱۲۰۰۰ و ۱۵۰۰۰

این اطلاعات را به این دلیل در این قسمت لیست کردیم تا در هنگام خرید دقت بیشتری کنید و کولرگازی پرتابل مناسب محیط خود را خریداری کنید.

کولر گازی پرتابل 3 - تمام نکاتی که باید در هنگام خرید کولر گازی پرتابل در نظر بگیرید - کولر گازی

مزایای خرید کولر گازی پرتابل

از مزایای خریدکولر گازی پرتابل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابل حمل است و در هر جایی نصب می شود حتی در آشپزخانه
  • نصب راحت تر از کولر گازی دیواری است
  • ارزان تر از کولر گازی دیواری است
  • مانند کولر گازی دیواری ریموت کنترل دارد
  • تمامی برندهای معروف نیز کولر گازی پرتابل در مدل های مختلف را دارند
  • طراحی آنها همانند کولر گازی دیواری زیبا است
  • فیلترهای آن به راحتی شسته می شود
  • مجهز به تایمر
  • قابلیت گرمایش هم دارد

میزان پرتاب کولرگازی پرتابل

میزان پرتاب هوای خنک از دیگر فاکتورهایی است که باید نسبت به آن حساس باشید. منظور از قدرت پرتاب باد میزان پرتاب باد در کولرهای گازی است که معمولا بر حسب واحد متر سنجیده می شود و‌ هرچقدر این میزان پرتاب باد در کولرگازی بیشتر باشه نشان دهنده کیفیت بالاتر کولر گازی شما می باشد.

کمترین قدرت پرتاب در کولرگازی پرتابل شما باید ده متر باشد. پس قبل از اقدام به خرید به میزان انتقال خنک کنندگی کولر به نقاط دیگه اتاق توجه کنید. قابلیت اینورتر با کمپرسور در ارتباط نیست و قابلیتی است که با اتصال یک‌‌ برد الکترونیک به کمپرسور افزوده می شود و یک وسیله جانبی‌ به شمار می رود. جریان سرمایش در کولرهایی که دارای اینورتر هستند، سرمایشی آهسته پیوسته دارند و کولرگازی شما پس از تنظیم دمای مورد نظرتان و‌ رسیدن به درجه دلخواهتان به طور خودکار به روی دور آهسته تر قرار می گیرد و دوباره پس از تغییر دما شروع به کار در دور تند می کند.

کولرهایی که قابلیت اینورتر دارند مصرف انرژی کمتری دارند و تا ۶۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی می شود.

کولر گازی پرتابل 4 - تمام نکاتی که باید در هنگام خرید کولر گازی پرتابل در نظر بگیرید - کولر گازی

بهترین برندها و مدل های کولر گازی پرتابل چیست؟

می خواهیم چندین مدل از کولر گازی های پرتابل را به شما معرفی کنیم.

کولر گازی ۱۸۰۰۰ پنجره ای اجنرال

برای آشنایی بیشتر با این اسپلیت باید بدانید که کولر گازی ۱۸۰۰۰ پنجره ای اجنرال دارای کمپرسور روتاری است که اینورتر دارد. این کولر گازی قابلیت سرمایش و هم گرمایش دارد. علاوه بر این دارای قالب های یک تکه با ۵۰% باز و بسته شدن سریعتر اواپراتور،لوله حلزونی و سیم کشی فرمان ۳ رشته می باشد.

کولر گازی ایستاده ۶۰۰۰۰ جنرال

کولر گازی ایستاده ۶۰۰۰۰ جنرال داری گرید مصرف برق در سطح B  قرار می باشد و همین مسئله باعث شده این محصول در الویت انتخابی بسیاری از مردم قرار بگیرد.کمپانی جنرال این کولر خود را با ظرفیت ۶۰۰۰۰ تولید و روانه بازار کرده است. همان طور که از نام آن پیداست در دسته کولر های ایستاده قرار دارد. موارد کاربرد این کولر گازی در سالن های بزرگ مانند سالن های ورزشی، سالن کنفرانس ترمینال ها و اماکن عمومی، مراکز اداری و تجاری می باشد. البته در خانه هایی که امکان لوله کشی به دلیل نبود جا و یا مستاجر ها که امکان سوراخ کردن دیوار برای انها وجود ندارد نیز قابل استفاده می باشد.

کولر گازی ایستاده ۳۰۰۰۰ جنرال

کولر گازی ایستاده ۳۰۰۰۰ جنرال، به دلیل مرغوبیت و کیفیت مناسب آن از قدیمی ترین و بهترین اسپلیت های ایستاده می باشد که طرفداران زیادی در بازار ایران و جهان دارد. کولر گازی ۳۰۰۰۰ جنرال ، در سال ۲۰۱۸ با بهترین قطعات ژاپن تولید شد. کمپرسور این کولر گازی قادر به کار در تمامی شرایط آب و هوایی است.

کولر گازی تک الکتریک مدل MPPD-12HR-QB6 12000

این کولر گازی ۱۲۰۰۰ تک الکتریک با رده انرژی B و ظرفیت ۱۲۰۰۰ BTU/hr است. این کولر گازی دارای ریموت کنترل است و برای محیط های زیر ۳۰ متر مناسب است. همچنین دارای دارای حالت خواب و کنترل سرعت می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.