شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در لاهیجان
    20 تیر 1399 - 13:16
    شناسه : 173433
    0

    فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: 8 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق و متعلقات آن به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

    پ
    پ

    دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در لاهیجان - کشف دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در لاهیجان - ارز دیجیتال
    سرهنگ قاسم جانعلی پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فردی اقدام به استفاده از دستگاه استخراج ارز دیجیتال در اطراف شهرستان لاهیجان می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که غیربومی است با خرید یک واحد مسکونی در یکی از روستاهای اطراف لاهیجان اقدام به نصب غیرمجاز دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال کرده است.

    وی با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی، مأموران پلیس امنیت عمومی به محل مورد نظر اعزام و 8 دستگاه استخراج ارز دیجیتال و متعلقات آن را در بازرسی از این منزل کشف کردند، اظهار داشت: در این رابطه متهم 33 ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان تصریح کرد: کارشناسان ارزش دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال مکشوفه را یک میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.