×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

 

پیام تبریک نوروزی شهردار و رئیس شورای لنگرود - پیام تبریک نوروزی شهردار و رئیس شورای لنگرود -مهندس سید مهدی رجائی “شهردار لنگرود” و مهندس غلامرضا منصفی “رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود” طی پیامی مشترک ، سال نو را به عموم شهروندان فهیم لنگرود تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

فصل بهار و نوروز باستانی به عنوان نماد آغاز سال جدید ، نشاندهنده روحیه لطیف ، طبع گرانبها و تمایل به رشد و تعالی در آحاد مردم ولایتمدار ایران اسلامی است. فصلی جدید که طبیعت ردای شکوفه های رنگارنگ بر تن کرده و عوالم را به مهربانی ، همنوع دوستی و همگرایی رهنمون میسازد. نوروز باستانی حلقه واصله مابین میراث گرانقدر فرهنگ و تمدن ایران باستان با گزاره های الهی دین مبین اسلام است که مسبب معنا بخشی به واژه های اصیل و زیبایی همچون یاری نیازمندان ، صله رحم ، پاکی و طهارت ، تعمق و تعقل ، پناه بردن به دامت طبیعت و برائت از پلیدی ها میشود.

اینجانبان حلول سال نوی شمسی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام و شعار #جهش_تولید مزین گردیده را محضر تک تک شهروندان فهیم ، فرهنگ مدار ، یکدل ، نجیب و شریف شهر لنگرود تبریک عرض نموده و آرزومندیم سال ۱۳۹۹ ، سالی سرشار از تندرستی و بهروزی و به معنای کامل کلمه احسن الحال برای همگان باشد.

سید مهدی رجائی – شهردار لنگرود
غلامرضا منصفی – رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود

? ۱ فروردین ماه ۹۹

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.