سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تقدیر از کارگران نمونه شهرداری لنگرود
    14 اردیبهشت 1399 - 17:34
    شناسه : 173591
    0

    همزمان با فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر ، از تعدادی کارگران نمونه شهرداری که در دوایر مختلف : خدمات شهری – عمران – فضای سبز و زیباسازی مشغول خدمت میباشند ، تقدیر بعمل آمد.

    پ
    پ

    photo ۲۰۲۰ ۰۵ ۰۲ ۱۵ ۲۰ ۵۶ - تقدیر از کارگران نمونه شهرداری لنگرود -

    همزمان با فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر ، از تعدادی کارگران نمونه شهرداری که در دوایر مختلف : خدمات شهری – عمران – فضای سبز و زیباسازی مشغول خدمت میباشند ، تقدیر بعمل آمد.

    در این نشست صمیمی که با حضور شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از کارگران شهرداری برگزار شد ، مهندس سید مهدی رجایی ؛ ضمن تبریک این روز و تقدیر از زحمات کلیه نیروهای بخش کارگری شهرداری که در سرما و گرما مشغول خدمات دهی به شهروندان هستند ، کارگران را بازوان قدرتمند اجرایی هر مجموعه خدماتی دانست و پرداخت به موقع حق و حقوق و رفع مشکلات حوزه کاری ایشان را در سرلوحه برنامه های شهرداری لنگرود در طی سه سال اخیر دانست .

    رجایی با ذکر حدیثی از پیامبر اکرم (ص) در خصوص شان و جایگاه “کارگر” مولفه های اصلی کارگران نمونه شهرداری را مشتمل بر مواردی همچون : تلاش و کوشش مضاعف در انجام امور محوله ، تعهد و وقت شناسی ، نظافت و آراستگی ظاهری ، حُسن خلق و برخورد محبت آمیز با شهروندان ، حفاظت از بیت المال و… دانست .

    در پایان جلسه امروز ، 5 نفر از کارگران نمونه شهرداری (طبق لیست ذیل) مورد تقدیر قرار گرفتند :

    1- حسین بابایی
    2- ولی حسن پور
    3- حسین غلامپور
    4- محمود علیجانی
    5- سعید آزادپیما

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.