×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

پیاده راه طبیعت لنگرود - اتمام پیاده راه طبیعت لنگرود ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد -

شهردار لنگرود دلیل توقف عملیات ساخت پیاده راه طبیعت این شهر را تخصیص نیافتن بودجه کافی دانست و گفت: تکمیل این پیاده راه نیازمند اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از منابع استانی و ملی است.

سیدمهدی رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساخت پیاده‌راه طبیعت لنگرود حدفاصل میدان مصلی تا میدان طبیعت در حاشیه تالاب زیبای کیاکلایه به طول بیش از یک کیلومتر و عرض ۱۵ تا ۳۰ متر، از سال ۱۳۹۷ توسط شهرداری آغاز شده است.

وی افزود: پیاده‌راه طبیعت یکی از پروژه‌های بزرگ عمرانی شهر لنگرود است و کاملاً مهندسی و علمی طراحی  شده و شهروندان در هنگام تردد در پیاده‌راه با توجه به ارتفاع سطح در نظر گرفته شده در برخی قسمت‌ها می‌توانند بر کل محیط اطرافشان اشراف داشته باشند.

شهردار لنگرود خاطرنشان کرد: در سال گذشته زیرسازی محوطه این پیاده راه انجام و ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری لنگرود برای آن هزینه شده است.

رجایی با بیان اینکه عملیات کف‌سازی پیاده راه طبیعت در سال جاری اجرا می‌شود، تاکید کرد: تکمیل این طرح نیازمند ۵۰ میلیارد ریال اعتبارات استانی و ملی است که در صورت تأمین، بلافاصله اجرای پروژه از سر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه در مسیر این پیاده راه مبلمان شهری اجرا می‌شود، عنوان کرد: چراغانی مسیر و ایجاد ایستگاه پرنده‌نگری از دیگر بخش‌های این طرح است.

شهردار لنگرود با بیان اینکه تالاب کیاکلایه لنگرود سال‌هاست که لایروبی نشده، اما با پیگیری مسئولان شهرستانی در سال جاری لایروبی می‌شود، اضافه کرد: پس از لایروبی تالاب، در زمان بارش باران‌های شدید آب بندان آن محیط خوبی برای زیستگاه پرندگان مهاجر می‌شود و شهروندان و گردشگران هنگام تردد در پیاده راه طبیعت، چشم انداز بسیار زیبا و جذابی را تجربه خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، شهرستان لنگرود با حدود ۱۴۰ هزار نفر جمعیت دارای سه بخش مرکزی، کومله و بخش اطاقور و پنج شهر است که شهر لنگرود مرکز بخش مرکزی محسوب می‌شود و تا مرکز استان گیلان ۶۰ کیلومتر فاصله دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.