×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بستری کرونایی ها در بیمارستان - علائم کرونایی که شما را روانه بیمارستان می‌کند - علائم کرونایی

در ابتدای شیوع بیماری کرونا مردم آگاهی چندان کاملی نسبت به علائم کرونا نداشتند و با دیدن کوچک‌ترین و جزیی ترین علائم مثل بی حالی و سردرد به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مراجعه می‌کردند.

این کار باعث می‌شد حتی اگر فردی به ویروس کرونا مبتلا نشده بود با رفتن به مرکز درمانی و بیمارستان‌ها مبتلا شود. بنابراین بهتر است علائم ویروس کرونا را شناخته تا تنها درصورت مشاهده این علائم به به پزشک مراجعه کنند.

تب بالا

دمای بدن در حالت عادی ۳۶ درجه است. در صورت مشاهده تب،  آن هم تب بسیار زیاد و بالای ۳۸ درجه لازم است که به پزشک مراجعه شود. زمانی که فرد به پزشک مراجعه می‌کند برای اطمینان بیشتر از مبتلا بودن به کرونا، میزان اکسیژن خون فرد اندازه گیری می‌شود . درصورتی که، میزان اکسیژن خون کمتر از ۹۰ درصد باشد، می‌توان گفت که فرد به ویروس کرونا مبتلا شده است.

مشکلات گوارشی و تنفسی

یکی از اصلی‌ترین علائم مبتلا بودن یا نبودن به ویروس کرونا، داشتن مشکلات گوارشی و تنفسی است. هنگامی که فردی بطور ناگهانی دچار تنگی نفس شدید می‌شود و یا به دلیل تنگی نفس نمی‌تواند به خوبی صحبت کند  باید سریعا به پزشک و مراکز درمانی مراجعه کند.

سرگیجه

در برخی شواهد و موارد دیده شده است که سرگیجه یکی از علائمی است که نشان می‌دهد فرد به کرونا مبتلا شده است. پس داشتن سرگیجه‌های شدید همراه با تب، حالت تهوع و گیج شدن فرد به طوری که آگاهی و هوشیاری خودش را نسبت به زمان و مکان از دست بدهد را می‌توان یکی از علائم بروز بیماری کرونا دانست. باید توجه داشت که این سرگیجه همراه با تب و حالت تهوع است در نتیجه هر سردردی بیانگر مبتلا بودن به بیماری کرونا نیست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.