پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41357 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لیست زائرسراهای مشهد
    20 مرداد 1399 - 12:50
    شناسه : 174435
    0

    مشهد، پایتخت عاشقان امام رضا است. رفتن به این شهر به دلیل و بهانه خاصی نیاز ندارد. شما هر زمان که اراده کنید، می توانید خود را به این شهر برسانید و از عقده های دل و ناراحتی هایی که در کنج دلتان خانه کرده است، رهایی پیدا کنید. از این روست که این شهر همیشه شلوغ است.

    پ
    پ

    اما این ازدحام و شلوغی  اصلا باعث نمی شود که شما نتوانید محلی مناسب برای اقامت خود بیابید. زائر سراهای بسیار زیادی اطراف حرم و کل شهر مشهد وجود دارد و شما هر زمان که به این شهر سفر کنید می توانید در یکی از این اماکن اقامت کنید. در این بخش قصد داریم چند زائر سرای مشهد را به صورت خلاصه به شما معرفی نماییم تا زمانی که قصد داشتید با تور مشهد لحظه آخر و یا به صورت خانوادگی به این شهر سفر کنید بتوانید با اطلاعات بیشتری در رابطه با زائر سراهای مشهد یکی را برای اقامت در این شهر در مدت زمانی که در مشهد به سر می برید انتخاب کنید.

    زائرسراهای مشهد

    دغدغه پیدا کردن محلی مناسب برای اقامت یکی از مهم ترین نگرانی هایی است که معمولا در

    1 - لیست زائرسراهای مشهد -

    سفر به مشهد وجود دارد. البته برای حل این مشکل راه حل های مختلفی وجود دارد. یکی از این راه ها، آشنایی ابتدایی با اقامتگاه هایی است که نزدیک حرم قرار دارند در ادامه به معرفی تعدادی از زائرسراهای اطراف حرم امام رضا خواهیم پرداخت.

    هتل آپارتمان حریرستان

    یکی از زائرسراهای شهر مشهد که در فاصله کمی با حرم قرار گرفته است، هتل آپارتمان حریرستان است. این هتل با حرم رضوی حدود ده دقیقه فاصله دارد و از جمله زائرسراهای نوساز در مشهد محسوب می شود. این زائر سرا در خیابان شارستان نبش شوشتری ۲ واقع می باشد.

    هتل آپارتمان نور ۹

    از دیگر زائرسراهای مشهد می توان به هتل آپرتمان نور ۹ اشاره کرد. این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا ۵ چهنو ۱۰ واقع شده است و با صرف زمان هشت دقیقه از این هتل می توان به حرم امام رضا رسید. این هتل در چهار طبقه احداث شده است و محیط خوبی را برای مسافران فراهم کرده است.

    هتل آپاتمان شهدا

    هتل آپاتمان شهدا نیز در انتهای خیابان اندرزگو ۲ واقع شده است و به رستوران، پارکینگ، نمازخانه و لابی مجهز است. این هتل در فاصله ده دقیقه ای از حرم مطهر رضوی واقع شده است و شما با اقامت در این هتل آپارتمان می توانید با ده دقیقه پیاده روی خود را به حرم رضوی برسانید.

    هتل آپارتمان رنگین کمان

    هتل آپارتمان رنگین کمان، در خیابان امام رضا۸، بعد از تقاطع دوم واقع شده است و کسانی که در این هتل آپارتمان اقامت می کنند می توانند با صرف زمان ده دقیقه خود را به حرم امام رضا برسانند. این هتل در سال ۹۳ افتتاح شده  است و امکانات مختلفی مانند رستوران، لابی، آسانسور و نماز خانه دارد.

    هتل آپارتمان تخت جمشید

    این هتل در خیابان امام رضا ۵، نبش چهنو ۱۰ واقع شده است و امکانات مختلفی مانند پارکینگ، نمازخانه، لاندری، سرویس به حرم، وای فای، کافی شاپ، نمازخانه، صندوق امانات، لابی و آشپزخانه مرکزی را به مسافران ارائه می کند.

    هتل آپارتمان کوثر

    هتل آپارتمان کوثر نیز با داشتن دو ستاره در میدان بیت المقدس، ضلع شمالی بازار رضا واقع شده است. این هتل فاصله بسیار کمی با بازار امام رضا و هم چنین با حرم مقدس دارد. این هتل از جمله با سابقه ترین هتل هایی است که در شهر مشهد می توان از آن نام برد.

    هتل آپارتمان آذر

    هتل آپارتمان آذر با داشتن امکاناتی همچون رستوران، کافی شاپ، لاندری، نمازخانه و لابی در خیابان بلوار امام رضا انتهای دانش غربی نبش آخوند خراسانی ۲۹ قرار گرفته است. فاصله این هتل آپارتمان با حرم در حدود بیست دقیقه است.

    هتل آپارتمان بهزاد

    هتل آپارتمان بهزاد در فاصله کمی با حرم قرار گرفته است و شما با طی زمان هشت دقیقه می توانید به زیارت حرم امام رضا نائل شوید. این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا ۵، چهنو ۳ واقع شده است.

    هتل آپارتمان پریناز

    هتل آپارتمان پریناز در خیابان امام رضا، امام رضا ۱۰ بعد از چهار راه سوم قرار دارد. فاصله این زائر سرا تا حرم مطهر چیزی حدود ۱۳ دقیقه است و امکانات مختلفی مانند رستوران، کافی شاپ، آسانسور و لاندری را در اختیار مسافران قرار می دهد.

    هتل آپارتمان خانواده

    هتل آپارتمان خانواده در بیست دقیقه ای حرم و در خیابان امام رضا، امام رضا ۲۹ واقع شده است. این هتل آپارتمان امکانات مختلفی مانند رستوران، لابی و محیطی تمیز و شیک را در اختیار مسافران قرار داده است. با پیاده روی به مدت هشت دقیقه می توانید از این هتل خود را به حرم برسانید.

    هتل آپارتمان یاسر

    هتل آپارتمان یاسر با داشتن امکانات مختلف مانند لابی، پارکینگ، کافی شاپ، وای فای، رستوران و لاندری در خیابان اندرزگو، اندرزگو ۲ مشهد قرار دارد. از هتل آپارتمان یاسر با صرف زمان ۴ دقیقه می توان به صورت پیاده به حرم مطهر امام رضا رسید.

    هتل آپارتمان خوشبین

    هتل آپارتمان خوش بین در خیابان امام رضا، امام رضا ۱۰ قرار گرفته است. اگر از این هتل پیاده به سمت بارگاه امام رضا حرکت کنید، حدود یازده دقیقه طول خواهد کشید تا به حرم مطهر امام رضا برسید.

    هتل آپارتمان هامون

    هتل آپارتمان هامون، در سال ۱۳۹۰ احداث شده است و از جمله هتل های نوساز در مشهد محسوب می شود. هامون در خیابان امام رضا، امام رضا ۱۰قرار دارد و با صرف زمان یازده دقیقه می توان از آن به حرم مطهر رضوی دسترسی پیدا کرد. امکانات این هتل وای فای، رستوران، نمازخانه، آسانسور، لابی، پارکینگ است که با اقامت در آن می توانید به راحتی از این امکانات بهره مند شوید.

    2 2 - لیست زائرسراهای مشهد -

     

    زائرسراهای رایگان مشهد

    برای رفاه حال کسانی که از نظر اقتصادی و مالی در وضعیت خوبی به سر نمی برند و همیشه آرزو و رویای آن را داشته اند که بتوانند به زیارت امام رضا مشرف شوند، دو زائر سرا در شهر مشهد ساخته شده است که این افراد می توانند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای از امکاناتی که در این دو زائر سرا ارائه می شود استفاده نمایند.

    دو مجموعه اقامتی به نام های زائر شهر و زائر سرا، در فاصله نسبتا دوری از حرم ساخته شده اند که امکانات قابل توجهی دارند و زائرانی که از نظر مالی در شرایط خوبی به سر نمی برند می تواند به مدت سه روز و آن هم به صورت کاملا رایگان از خدمات ارائه شده در این دو مجموعه استفاده نمایند.

    زائر شهر در زمینی به مساحت سی و پنج هزار متر احداث و در شهر طرق مشهد واقع شده است. این مجموعه ۲۳ بلوک، ۹۶ رستوران به همراه یک مسجد بزرگ را در اختیار زائران قرار می دهد. این مجموعه توان پذیرش سه هزار نفر را به صورت همزمان دارا است و در نوع خود مجموعه بزرگ و وسیعی به شمار می رود.

    زائر سرا نیز مجموعه دیگری است که در بلوار چمن مشهد قرار دارد و زمینی به مساحت هشت هکتار برای آن در نظر گرفته شده است. فاز اول این مجموعه که دارای هفت بلوک است، به بهره برداری رسیده است و هر بلوک ظرفیت پذیرش ۱۲۵ نفر را دارد. از دیگر امکانات این مجموعه می توان به رستوران و مسجد اشاره کرد.  هر دو مجموعه از نظر وجود خدمات در سطح بسیار خوبی قرار دارند و امکانات مختلف و متفاوتی را در اختیار زائران قرار می دهند.

    3 2 - لیست زائرسراهای مشهد -

     

    نحوه رزرو زائرسرا در مشهد

    چناچه قصد دارید در مواقع بسیار شلوغ سال به زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا بروید، سعی کنید از قبل برای محل اقامت خود نیز تدبیری بیندیشید. بنابراین بهتر است از قبل در یک هتل یا زائرسرا، محلی را برای خود رزرو کنید تا خیالتان از این بابت راحت باشد.

    اگر هتل و یا زائر سرایی را می شناسید و از کیفیت خدمات ارائه شده در آن راضی هستید، پس دیگر نیازی به سرچ و پیدا کردن یک هتل آپارتمان ندارید. اما اگر با هیچ اقامتگاهی در شهر مشهد آشنایی ندارید، در اینترنت گشتی بزنید و با مراجعه به وب سایت هایی همچون رنتی جا، یکی از اقامتگاه هایی که می تواند شرایط و امکانات خوبی را در اختیارتان قرار دهد بیابید.

    اگر شرایط و امکان رزور به صورت آنلاین برایتان فراهم است که چه بهتر، اما اگر این مورد امکان پذیر نیست می توانید شماره اقامتگاهی را که یافته اید برداشته، با آن تماس گرفته و یک اتاق و یا هتل آپارتمان در آن رزرو کنید.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.