×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

t3 1597492719 img00009 10 - وضعیت استان در مجموع خوب نیست و باید بیشتر تلاش کرد -

آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در جلسه با مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به توانمندی ها و شرایط اقلیمی مناسب استان گفت : گیلان ظرفیت فراوانی برای پیشرفت و توسعه همه جانبه دارد که متاسفانه این ظرفیت در سال های گذشته مغفول مانده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به برخی از مشکلات گیلان از جمله بیکاری، وجود واحد های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل ، مشکل دیرپای پسماند و آلودگی ۲ رودخانه زرجوب و گهر رود در مرکز استان ابراز نمود: نمایندگان گیلان به عنوان وکلای مردم باید برای رفع مشکلات زیر ساختی استان و همچنین رونق تولید و تقویت صادرات با کشورهای حاشیه دریای خزرهمت مضاعف داشته باشند.

امام جمعه رشت همدلی و هم آوایی در کنار وحدت رویه را عامل مهم رفع مشکلات و تنگناها در استان دانست و گفت : مسوولان استان باید با همدلی و وحدت رویه بیشتر برای مردم کار و تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت استان ما در مجموع خوب نیست و بیش از این می بایستی شکوفایی داشته باشیم، خاطرنشان کزد: از نمایندگان می‌خواهیم همیشه پخته، کوتاه و بامطالعه در صحن مجلس سخن بگویند و مشکلات مردم منطقه خود را نیز حتما در نظر داشته باشند.

رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی ‌هم دراین دیدار گفت : اولویت نخست نمایندگان گیلان ، رفع مشکلات و تقویت توانمندی های استان است.

احمد دنیا مالی با اشاره به لزوم تقویت رونق صادرات از گیلان افزود : باید در بخش های مختلف استان با رونق تولید و تقویت صادرات غیر نفتی تحول ایجاد کنیم.

دراین نشست همچنین محمد رضا احمدی سنگری ، جبار کوچکی نژاد و سید علی آقازاده نمایندگان رشت ، حسن محمد یاری نماینده تالش ، رضوانشهر و ماسال ، مهرداد چگینی نماینده رودبار ، سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا، رسول فرخی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و پرویز محمدنژاد نماینده لنگرود نیز هر یک با ارائه گزارشی از حوزه انتخابیه خود بر رفع مشکلات استان در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.