جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران / اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند / تاخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم
    28 مرداد 1399 - 9:47
    شناسه : 174667
    0

    معاون رئیس جمهور گفت: هم‌اکنون در شدیدترین تحریم‌ها قرار گرفته‌ایم به طوری که در حوزه غذا و دارو نیز اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند.

    پ
    پ

    - روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران / اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند / تاخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم -

    محمدباقر نوبخت شامگاه امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون در شدیدترین تحریم‌ها قرار گرفته‌ایم به طوری که اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند.

    وی افزود: علی‌رغم شدیدترین تحریم‌ها در حال حاضر ایران به یک کارگاه بزرگ‌ ساخت و ساز تبدیل شده و پیروزی از آن ملت ایران است و تاکنون تاخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم و در میزان پرداختی خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز افزایش 5.9 درصدی داریم.

    نوبخت هدف از سفر به استان اردبیل را پیگیری وضعیت پروژه‌های عمرانی استان اردبیل عنوان کرد و گفت: در سفر امروز مصوب شد اعتبارات پروژه‌های سفر ریاست جمهوری استان اردبیل نیز باید به صورت کامل و 100 درصدی اختصاص یابد.

    معاون رئیس جمهور از الحاق شبکه ریلی اردبیل به شمال استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: این لایحه را تقدیم خواهیم کرد و پروژه الحاق شبکه ریلی اردبیل به شمال استان اردبیل به ویژه پارس‌آباد و حوزه قفقاز از اهمیت بالایی برخوردار است.

    وی اظهار کرد: اجرای پروژه‌های جهش تولید نیز در استان اردبیل در مبنای کار قرار دارد و این پروژه‌ها نیز همراه با پروژه‌های نیمه کاره عمرانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه دولت در کنار اجرای پروژه‌های بزرگ در استان اردبیل وارد فاز محرومیت‌زدایی نیز شده است گفت: دولت در کنار اجرای پروژه‌های بزرگ در استان اردبیل وارد فاز محرومیت‌زدایی نیز شده و در این راستا طرح مسکن محرومان با جدیت پیگیری و اجرا می‌شود.

    نوبخت ادامه داد: ایجاد اشتغال برای 11 هزار و 233 نفر نیز با اجرای پروژه‌های نیمه تمام در استان اردبیل در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم جوابگوی جوانان بیکار و مطالبات این قشر در منطقه باشیم./تسنیم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.