×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

ماسک صورت باتری‌دار مجهز به فن داخلی - ال‌جی از ماسک صورت باتری‌دار مجهز به فن داخلی رونمایی کرد - ماسک صورت باتری‌دار

بسیاری از مقامات بهداشتی و دولتی در سراسر جهان شهروندان را به استفاده از ماسک صورت در محافل عمومی تشویق می‌کنند. این توصیه با توجه به شیوع آسان ویروس کرونا مطرح شده است و تا زمان کشف یک واکسن یا روش درمان برای این بیماری استفاده از ماسک صورت بهترین روش برای کنترل شیوع، کاهش سرعت تکثیر ویروس و محافظت از خود و اطرافیان به‌شمار می‌رود.

با این‌حال پوشیدن ماسک می‌تواند آزاردهنده باشد؛ چرا که افراد هنگام استفاده از آن احساس گرمای خفیف کرده و احتمالا نفس کشیدن برای آن‌ها تا حدودی دشوار خواهد شد. اما کمپانی ال‌جی تصور می‌کند که راه‌حل این مشکل را کشف نموده است. این شرکت کره‌ای موفق به تولید ماسکی موسوم به LG PuriCare شده است. این محصول اساسا یک ماسک صورت مجهز به باتری است که همراه با فن‌های داخلی عرضه می‌شود.

به گفته ال‌جی “استفاده از جدیدترین دستاوردهای پیشرفته ال‌جی در زمینه تصفیه هوا و فیلترهای قابل تعویض با کارآیی بالا به ابزار پوشیدنی PuriCare امکان می‌دهد تا در ورودی و خروجی ماسک هوایی تازه و سالم را تولید نماید. دستگاه تصفیه هوای پوشیدنی ال‌جی با وجود فن‌های دوگانه و سنسور تنفسی جدیدا اختراع شده به کاربران امکان می‌دهد تا هوایی پاکیزه و تصفیه شده را دریافت نمایند؛ در حالی‌که حسگر تنفسی با تشخیص چرخه و حجم تنفس کاربر سرعت عملکرد فن‌های ۳ سرعته را تنظیم می‌کند. به منظور کمک‌رسانی به جذب هوای بیش‌تر سرعت این فن‌ها به‌طور خودکار افزایش یافته و به منظور کاهش مقاومت حین بازدم سرعت آن‌ها کاهش پیدا می‌کند. بدین‌ترتیب امکان تنفس آسان و بدون دردسر برای کاربران فراهم می‌شود.”

این ماسک مجهز به فیلترهایی است که در مواقع لزوم قابل تعویض هستند. همچنین اپلیکیشن ارائه شده به‌همراه این ماسک زمان احتمالی تعویض فیلترها را به کاربر یادآوری خواهد کرد. ال‌جی به قیمت‌گذاری این ماسک هیچ اشاره‌ای نکرده است؛ اما بر اساس پیش‌بینی‌ها این محصول طی ۳ ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ در بازارهای منتخب عرضه خواهد شد.

آی تی سان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.