چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راننده مست هیأت عزاداری در شهرقدس را زیر گرفت (+فیلم)
    09 شهریور 1399 - 20:44
    شناسه : 175182
    0

    یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ که راننده آن مست بود، به سمت یک هیأت عزاداری در میدان بهاران شهرقدس رفت و تعدادی از عزاداران را زیر گرفت.

    پ
    پ

    مست هیأت عزاداری در شهرقدس - راننده مست هیأت عزاداری در شهرقدس را زیر گرفت (+فیلم) - راننده مست

    معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به حادثه زیرگرفتن عزاداران حسینی در شهرقدس توسط راننده مست یک دستگاه خودرو سواری، گفت: فرد مذکور پس از تعقیب و گریز توسط عوامل انتظامی دستگیر و مصدومان حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

    سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران امروز با اشاره به حادثه شب گذشته در شهرقدس اظهار کرد: شب گذشته و مصادف با شب عاشورای حسینی، یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ که راننده آن مست بود، به سمت یک هیأت عزاداری در میدان بهاران شهرقدس رفت و تعدادی از عزاداران را زیر گرفت.

    وی افزود: خودرو سواری پس از آن به سمت میدان مصلی شهرقدس رفت و در این نقطه نیز تعدادی از شهروندان را زیر گرفت.

    معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب تهران بیان کرد: سایر افراد حاضر در خودرو متواری شدند و پس از تعقیب و گریز راننده مست در بلوار امام حسین(ع) شهرقدس توسط پلیس دستگیر شد.

    سرهنگ سرپناه گفت: این حادثه در دست بررسی قرار دارد و آمار دقیقی از تعداد مصدومان در دست نیست اما طبق بررسی‌های اولیه تعداد مصدومان ۶ نفر بود که به طبع افزایش خواهد داشت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.