×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

پست اینستاگرامی فرماندار جدید لاهیجان و انتشار عکسی قدیمی از زمان حضورش در این شهرستان به عنوان بخشدار رودبنه - پست اینستاگرامی فرماندار جدید لاهیجان و انتشار عکسی قدیمی از زمان حضورش در این شهرستان به عنوان بخشدار رودبنه - پست اینستاگرامی

یونس محمودی با انتشار پستی در اینستاگرام به آشنایی خود با محیط لاهیجان به‌واسطه حضور قبلی خود در این شهرستان در ۲۲ سال پیش به عنوان بخشدار رودبنه اشاره داشت، متن این پست را می‌توانید در ذیل مطالعه فرمایید.

دوستی عکسی را به دستم رسانید از روزگار جوانی؛ سال ۱۳۷۷، آن هنگام که سی و یک ساله بودم و نخستین بخشدار بخش رودبنه‌ی شهرستان لاهیجان؛ سرشار از شوق و شور و انگیزه و امید، جویای کسب تجارب جدید. به‌سان جویباری که از کوهساران به راه افتاده و صخره‌ها و سنگ‌ها را می‌کاود تا مسیر را هموار کند. با اتکا به نیروی جوانی و از سر صدق، کوشیدم تا ناملایمات را مرتفع سازم.

حالا پس از بیست و دو سال و با باری از تجربه‌ای سی و چند ساله، بار دیگر به #لاهیجان بازگشته‌ام، در کنار مردمانی که در اوان جوانی و در ابتدای راه، حامی و یاورم بودند؛ مردمانی که در تمام این سال‌ها محبت‌های بی‌دریغشان را از یاد نبرده‌ام. هنوز هم سرشارم از شوق خدمت؛ و همان‌گونه که از ابتدای راه با خود عهد بسته‌ام همچنان می‌کوشم تا با مردمی که خدمتگزارشانم صادق و در تنگناها و ناملایمات در کنارشان باشم و باری از دوششان بردارم.

امیدوارم برای مردمانی این‌چنین مهربان، صبور، شریف، مؤمن و آگاه، خدمتگزاری باشم درخور و شایسته

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.