جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تاکید دلخوش بر ضرورت حمایت از حوزه تعاون در جنگ اقتصادی
    13 شهریور 1399 - 18:06
    شناسه : 175279
    0

    سید کاظم دلخوش در آیین تجلیل از تعاونی های برتر استان گیلان، که صبح امروز همزمان با سراسر کشور در سالن اجتماعات بانک ملی رشت برگزار شد، بر ضرورت حمایت از حوزه تعاون تاکید کرد.

    پ
    پ

    IMG 1618 - تاکید دلخوش بر ضرورت حمایت از حوزه تعاون در جنگ اقتصادی -

    سید کاظم دلخوش در آیین تجلیل از تعاونی های برتر استان گیلان، که صبح امروز همزمان با سراسر کشور در سالن اجتماعات بانک ملی رشت در برگزار شد، بر ضرورت حمایت از حوزه تعاون تاکید کرد.

    در بخشی از این مراسم که با افتتاح نمادین طرح های تعاونی همراه بود نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی به سخنرانی پرداخت و گفت: یکی از فراکسیون های قدرتمند مجلس فراکسیون تعاون است و تا امروز برای این حوزه کم نگذاشته است.

    نماینده ادوار هفتم، هشتم، دهم و یازدهم مجلس، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز تعاون تصریح کرد: اگر احساس می شود در قانون گذاری نیاز به حمایت بیشتری وجود دارد مجلس آمادگی دارد به حوزه تعاون کمک کند.

    دلخوش با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص آزادسازی های اقتصادی و واگذاری های دولتی، خاطر نشان کرد: بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی و سیاست های کلی، باید سهم تعاونی ها از اقتصاد بیش از سهم امروز آنها باشد و دولت در حوزه اقتصاد، آزادسازی های بیشتری داشته باشد.

    عضو مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر نقش تعاونی ها در عبور از شرایط جنگ اقتصادی افزود: دولت، فرماندهی جنگ اقتصادی را بر عهده دارد و اگر قرار است در این جنگ به یک حوزه توجه و کمک شود آن حوزه، تعاون است.

    سید کاظم دلخوش اباتری همچنین در خصوص مالیات بر ارزش افزوده اظهار داشت: هرکجا که لازم بوده معافیت های مالیاتی در نظر گرفته شده و برای بخش تعاون نیز این معافیت ها پیش بینی شده است. در حوزه صادرات نیز معافیت های مالیاتی لحاظ شده است.

    در پایان این همایش از شماری از شرکت های تعاونی برتر استان تجلیل به عمل آمد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.