×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سید مهدی فلاح امیری - دستگاه قضائی از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان حمایت می‌کند -
سیدمهدی فلاح‌میری امروز در نشست کمیته استانی پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضا که به ریاست حجت‌الاسلام و‌المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان برگزار شد اظهار داشت: دستگاه قضائی در راستای رسالت خود از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان واقعی حمایت می‌کند.

دادستان مرکز استان گیلان حمایت دستگاه قضائی از تولید بر محور عدالت، انصاف و اجرای قانون را مورد تأکید قرار داد و گفت: عملکرد تولیدکنندگانی که تسهیلات و زمین به قیمت دولتی دریافت کنند و حتی اصل مبلغ تسهیلات دریافتی را بازپرداخت نکنند و با سوءمدیریت موجب تعطیلی واحد مذکور شوند مصداق بارز اخلال در نظام تولید است.

رئیس‌کل دادگستری گیلان نیز در این جلسه ضمن گوش فرا دادن به نظرات کارشناسان پیرامون مشکلات به وجود آمده برای یکی از واحدهای تولیدی در استان گیلان زمینه‌سازی برای تحقق شعار جهش تولید را لازم و ضروری تلقی کرد و اظهار داشت: دستگاه قضائی به هیچ عنوان اجازه فروش و مزایده اموال کارخانه‌ها را صادر نمی‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی با بیان اینکه تولیدکنندگان باید طرح‌ها و برنامه‌های عملیاتی خود را برای شروع فعالیت‌ها و از سرگیری روند تولید کارخانجات ظرف مدت معینی ارائه کنند تصریح کرد: بدون شک شرایط اقتصادی هر جامعه و کشوری تأثیر فراوانی بر روی گرایش مردم به اعتقادات مذهبی دارد.

رئیس‌کل دادگستری گیلان با تأکید بر اینکه در آیاتی از قرآن کریم در بحث موضوعات اقتصادی مواردی بیان شده است این مسئله را ناشی از اهمیت بحث اقتصاد در جوامع انسانی و بشری دانست و ابراز داشت: در جامعه امروزی که ما در آن قرار گرفته‌ایم کار و تلاش و فعالیت‌های اقتصادی شکل دهنده هویت جامعه محسوب می‌شوند.

وی ارتقای جایگاه دین در اجتماع را از جمله تبعات و آثار فعالیت اقتصادی دانست و با اشاره به اینکه ایجاد هر گونه نقص و کمبود در رفاه و معیشت مردم اعتقادات مذهبی آنان را کمرنگ می‌کند خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری به ویژه در بحث‌های اقتصادی برنامه‌ریزی دقیقی را انجام می‌دهد./تسنیم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.