شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ۵۰۰ بسته آموزشی بین دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار رشت توزیع می‌شود
    14 شهریور 1399 - 1:48
    شناسه : 175315
    0

    فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: ۵۰۰ بسته آموزشی در قالب اجرای “پویش همکلاسی مهربان من” بین دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار رشت توزیع می‌شود.

    پ
    پ

    - ۵۰۰ بسته آموزشی بین دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار رشت توزیع می‌شود -

    سرهنگ سید اکبر قاسمی با اشاره به طرح پویش همکلاسی مهربان من اظهار داشت: قرار است در این طرح مومنانه که با گرامیداشت یاد سردار قاسم سلیمانی اجرا می‌شود، 500 بسته آموزشی بین دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار رشت توزیع شود.

    فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تاکید بر انتقال فرهنگ شهادت و ایثار به دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: باید الگوهایی همچون سردار سلیمانی را به جامعه بیشتر معرفی کنیم تا دانش‌آموزان و نسل جدید با فرهنگ غنی شهادت آشنا شوند و گذشت و ایثارگری را بیاموزند.

    رئیس بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از مشارکت مردم گیلان در امور خیرخواهانه تصریح کرد: مبلغ 66 میلیارد تومان توسط مردم نجیب و مومن گیلان در رزمایش کمک مومنانه جمع‌آوری شد تا به دست نیازمند استان برسد.

    احمد ابراهیمی با اشاره به اینکه در پویش «همکلاسی مهربان من» بسته‌های آموزشی بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار و محروم توزیع می‌شود عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود مردم خیر گیلان مبلغ دو میلیارد تومان برای یاری رساندن به دانش‌آموزان نیازمند کمک کنند‌.

    رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه تهیه بسته‌های آموزشی و کمک به دانش‌آموزان مناطق محروم استان در دستور کار این سازمان قرار دارد افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید رسیدگی به محرومان و نیازمندان را در اولویت قرار دهیم.

    علی رفاهتی به همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی با بسیج اصناف برای کمک به دانش‌آموزان کم برخوردار اشاره کرد و گفت: «طرح هر کاسب یک دانش‌آموز» جهت کمک به دانش‌آموزان کم‌برخوردار و محروم اجرا می‌شود.

    معاون پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش استان گیلان نیز در این مراسم بسیج را یار و همراه همیشگی آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: پویش همکلاسی مهربان من و تهیه بسته‌های آموزشی برای دانش‌آموزان محروم نمونه‌ای از این همکاری مثبت است.

    جمیل عباسی از شناسایی 23 هزار دانش‌آموز کم برخوردار در سطح استان گیلان خبر داد و ابراز داشت: این دانش‌آموزان به کمک سپاه شناسایی‌ شدند و قرار است در طرح کمک مؤمنانه بسته‌های حمایتی و آموزشی دریافت کنند.

    وی با تاکید بر اینکه شهید والامقام سردار سلیمانی به‌عنوان یک معلم فرهیخته باید به نسل جدید معرفی شود و الگو قرار گیرد گفت: آموزش و پرورش گیلان طی 2 مرحله کمک مومنانه، بسته‌های آموزشی و معیشتی را بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار توزیع می‌کند./تسنیم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.