×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

موبایل تاشوی جدید سامسونگ 1 - تصاویر موبایل تاشوی جدید سامسونگ - گلکسی زد فولد ۲

به گزارش «بامردم» به نقل از دیلی میل، شرکت سامسونگ به طور رسمی «گلکسی زد فولد۲»، موبایل تاشوی جدید این شرکت را با قیمت ۱۷۹۹ پوند رونمایی کرد.

دستگاه مذکور نمایشگر ۷.۶ اینچی دارد که لبه های آن ۲۷ درصد کمتر از نسخه قبلی است. علاوه بر آن مکانیسم تاشوی دستگاه نیز ارتقا یافته است.

«گلکسی زد فولد۲» که در یک مراسم آنلاین رونمایی شده، سومین موبایل تاشوی شرکت کره ای به حساب می آید و در حقیقت نسخه ارتقا یافته «گلکسی فولد» است که سال گذشته به بازار عرضه شد.

موبایل تاشوی جدید سامسونگ 2 - تصاویر موبایل تاشوی جدید سامسونگ - گلکسی زد فولد ۲

در مقایسه با نسخه قبلی،این موبایل در حالت باز  نمایشگر بزرگتری دارد و به دلیل لبه های باریکتر تصویر بهتری را نمایش می دهد. دستگاه جدید سامسونگ از فناوری نسل پنجم اینترنت پشتیبانی می کند و علاوه بر آن یک نمایشگر «اینفینیتی او» دارد که کل بخش داخلی دستگاه را در بر می گیرد. روی این نمایشگر یک سوراخ کوچک برای دوربین سلفی وجود دارد.

موبایل تاشوی جدید سامسونگ 3 - تصاویر موبایل تاشوی جدید سامسونگ - گلکسی زد فولد ۲

مهمترین تمایز میان «گلکسی فولد» اولیه و «گلکسی زد فولد۲» وجود ۲ نمایشگر در نسخه جدید دستگاه است که یکی از آنها روی دستگاه قرار دارد. همچنین نمایشگر اصلی وبایل جدید در حالت باز بزرگتر است. رفرش ریت نمایشگر اصلی نیز ۱۲۰ هرتز است و به این ترتیب اسکرول کردن روی آن راحت تراست. در ۲ طرف نمایشگر دو بلندگو وجود دارد.

موبایل تاشوی جدید سامسونگ 4 - تصاویر موبایل تاشوی جدید سامسونگ - گلکسی زد فولد ۲

هر دو نمایشگر دستگاه دارای دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی هستند. علاوه بر آن پشت «گلکسی زد فولد۲» نیز  یک ماژول سه تایی دوربین نصب شده که در آن ۳ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی( اولترا واید، واید انگل و تله فوتو) قرار دارند.

موبایل تاشوی جدید سامسونگ 5 - تصاویر موبایل تاشوی جدید سامسونگ - گلکسی زد فولد ۲

در کنار این موارد موبایل تاشوی جدید سامسونگ را می توان بدون استفاده از دست با زاویه ۷۵ تا ۱۱۵ درجه روی سطح قرار داد.

این وضعیت برای تماشای ویدئو یا تمرین ورزشی بسیار مناسب است. باتری این دستگاه ۴۵۰۰ میلی آمپری است و داخل آن RAM با ظرفیت ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۵ گیگابایت نصب شده است. سیستم عامل این دستگاه اندروید۱۰ است.

 «گلکسی زد فولد۲» ۱۸ سپتامبر(۲۸ شهریور) برای فروش عرضه می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.