×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

وبینار معرفی ایده‌های کسب‌وکار اینترنتی واقعی - ایده‌هایی برای کسب‌وکار اینترنتی واقعی / اینترنت فرصتی برای پیدا کردن شغل‌های جدید - ایده‌های کسب‌وکار

تکنولوژی غالباً مقصر نابودی کسب‌وکارهای سنتی و شغل‌های مربوط به آن است. اما حالا تکنولوژی‌های جدید، هزاران شغل نو و فرصت‌های کسب‌وکار ایجاد کرده‌اند که توسط هرکسی قابل انجام است. شروع یک کسب‌وکار آنلاین، راحت‌تر از چیزی است که به نظر می‌آید. شما می‌توانید در خانه خودتان و صرفاً با داشتن یک کامپیوتر و اتصال به اینترنت، ایده کسب‌وکار اینترنتی را عملی کنید. این امر بدون اینکه برای شروع نیازی به سرمایه‌گذاری با حجم بالا داشته باشید، امکان‌پذیر است.

اینترنت فرصتی برای پیدا کردن شغل‌های جدید

آیا به دنبال یک ایده کسب‌وکار اینترنتی برای ایجاد درآمد بیشتر هستید؟ اینترنت فرصت‌های زیادی را برای اجرای ایده‌های متنوع و یا پیدا کردن شغل‌های جدید اینترنتی ایجاد کرده است.

اگر شما هم به دنبال ایده‌های برای شروع یک کسب‌وکار کوچک و آنلاین اما پر سود و پولساز و البته مطمئن و اجرایی هستید، در وبینار معرفی ایده‌های کسب‌وکار اینترنتی واقعی برای شروع با سرمایه بالای ۵ میلیون آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

انتخاب ایده‌های بهتر برای اجرا و داشتن کسب‌وکاری موفق

با شرکت در این وبینار چندین ایده کسب‌وکار اینترنتی معرفی و بررسی خواهد شد و می‌توانید ایده‌های بهتری را برای اجرا و داشتن کسب‌وکاری موفق انتخاب کنید.

در این وبینار تجربیات سخنرانان را در رابطه با ایده‌های کسب‌وکار اینترنتی بیان‌شده و در ادامه با معرفی ایده‌های سودآور و جالبی که می‌تواند در ایران اجرا شود، به شرکت‌کنندگان کمک خواهد شد تا به‌زودی کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند.

ازآنجایی‌که قرار هست شما به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار واقعی باشید. در این وبینار ایده‌هایی که معرفی می‌شود، ایده‌هایی خواهند بود که یک ارزش در جامعه ایجاد می‌کنند. این ایده‌ها روش‌های سرمایه گزاری نیستند، این ایده‌ها درآمد از طریق بیتکوین نیست، این ایده‌ها آموزش روش‌های کسب درآمد جانبی نخواهد بود، بلکه ایده‌هایی خواهند بود که شرکت‌کنندگان را صاحب یک کسب‌وکار با ارزش خواهد کرد.

سبقت از رقبا و دستیابی به موفقیت

بیشتر این ایده‌ها، کسب‌وکارهایی هستند که در کشورهای دیگر اجراشده و امکان راه اندازی آن در کشور وجود دارد. ایده‌هایی که قطعاً رقبایی هم خواهد داشت اما مهم این است که شما نفر چندم این کسب‌وکار خواهید بود. در بیشتر ایده‌های کسب‌وکار رقبای شما بسیار ضعیف عمل می‌کنند و امتیاز ورود فردی جدید در این کسب و کارها فراهم است. کافی است تا آن‌ها را پیدا کنید.


برای ثبت نام در وبینار معرفی ایده‌های کسب‌وکار اینترنتی واقعی برای شروع با سرمایه بالای ۵ میلیون کلیک کنید


برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق باور های ذهنی خود را باید تغییر دهید

می توانید در دوره رایگان هوش کسب و کار شرکت کنید

دوره کوچ حرفه ای راه اندازی کسب و کار در اینترنت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.