×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

نوبشو، یکی از بزرگترین و محبوب ترین موتورهای جستجو در میان انواع موتور جستجوی کالا در ایران می باشد که در ماه های اخیر به محبوبیت زیادی دست یافته است .

نوبشو بطور مشخص برای جلب رضایت کاربران و صرف جوئی در وقت آنها تهیه شده است .ویژگی های موتور جستجوی کالای نوبشو 1 - ویژگی های موتور جستجوی کالای نوبشو - موتور جستجو

 

امکاناتی نظیر دیجیتال مارکتینگ در نوبشو، ژورنال نوبشو و موتور جستجو کالای قدرتمند نوبشو، از مهمترین ویژگی های این پلتفرم می باشد .

نوبشو، پلتفرمی است که از نو مهندسی شده و اشکالات موجود در تمامی پلتفرمهای دیگر را مرتفع ساخته و سادگی را بعنوان یک اصل برای صرفه جوئی در زمان برای کاربران چاشنی کار نموده است .

نوبشو علاوه بر سادگی، بسیار دقیق است و از ارائه اطلاعات نامربوط به کاربران شدیداً خودداری میکند و هرآنچه را که نیاز است در اختیار کاربران قرار می دهد . نوبشو به توسعه کار فروشندگان و علاقمندان به توسعه کسب و کار کمک می نماید و اطلاعات جامعی را در قیاس با دیگر وبسایتهای موتور جستجوی کالا در اختیار کاربران قرار میدهد. در این راستا نوبشو،  با در اختیار قرار دادن هزاران مقاله تحت عنوان ژورنال خبری نوبشو، اطلاعات دقیقی را در اختیار کلیه کاربران قرار می دهد .

ژورنال خبری نوبشو بصورت دقیق به بررسی محصولات گوناگون، برندهای مختلف و معرفی ویژگی ها و ضعف های محصولات گوناگون می پردازد. خریدار پیش از خرید می تواند بعنوان یک منبع تحقیقی جامع در ژورنال نوبشو به جستجوی مشخصات و ویژگی کالاها بپردازد و با چشم باز خرید نماید. بسیاری از اطلاعات موجود در ژورنال نوبشو، برای اولین باربه زبان فارسی در اینترنت تولید شده اند .

ویژگی های موتور جستجوی کالای نوبشو 2 - ویژگی های موتور جستجوی کالای نوبشو - موتور جستجو

ژورنال نوبشو آماده ثبت مقالات معتبر در حوزه های گوناگون است . اگر فکر میکنید اطلاعات دقیقی را در مورد محصول خاصی دارید، می توانید طبق استاندارد ذکر شده در وبسایت نوبشو، مطلب خود را بعنوان یک محتوای ارزشمند در اختیار نوبشو قرار دهید و هزینه تولید محتوای خود را دریافت کنید. همچنین در صورتی که اطلاعات خاصی را بصورت مقاله در نوبشو میخواهید کافیست از طریق فرم ارتباط با ما ، درخواست خود مبنی بر تولید محتوا با موضوع خاصی را با نوبشو در میان بگذارید، کارشناسان نوبشو مقاله مورد نظر را برای شما تولید خواهند نمود .

دیجیتال مارکتینگ نوبشو یا نوبشو مارکتینگ، پلتفرمی کوچک و البته هدفمند و قدرتمند برای توسعه کسب و کار و افزایش فروش است که فروشندگان و علاقمندان به توسعه کسب و کار و افزایش فروش می توانند از خدمات آن استفاده نمایند. مواری نظیر طراحی وبسایت و سئو، افزایش فالوور اینستاگرام، تولید محتوای هدفمند و افزایش ممبر در تلگرام از جمله مواردی است که در نوبشو مارکتینگ انجام می شود .

در نوبشو قادر خواهید بود بدون نیاز به سرمایه لازم برای توسعه کسب و کار، کسب و کار مناسبی را برای فروش محصولات خود داشته باشید. نوبشو پلتفرمی ضابطه مند می باشد پس در صورتی که تعهد به کاربر و خریدار جزء اولویت های کاری شما می باشد و به دنبال سیستم واسط مناسبی هستید، به شما خوش آمد می گوئیم زیرا نوبشو می تواند پلتفرمی مناسب برای شما باشد .

نوبشو می تواند شروعی مناسب برای افراد حرفه ای و مبتدی باشد. اگر به دنبال موتور جستجوی کالا و برندی ضابطه مند و منظم برای معرفی محصولات خود هستید، پیشنهاد میکنیم حتماً به نوبشو مراجعه کنید. نوبشو برند شما را نو میسازد و بسیاری از وابستگی ها را حذف می سازد و شعار رضایت کاربر و خریداران را دارد. به طبع هر آندسته از کاربرانی که کیفیت محصول بالاتری داشته باشند و قیمت رقابتی تری را ارائه نمایند می توانند با مدیریت محصولات خود را بصورت گسترده در این پلتفرم عرضه نمایند. قوانین نوبشو ساده بوده و اصل سادگی و صرفه جوئی در زمان برای کاربران آن، این موتور جستجو را محبوب ساخته است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.