×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

photo ۲۰۲۰ ۰۹ ۲۰ ۱۱ ۱۷ ۳۴ - سرپرست شهرداری لاهیجان از همکاری شهروندان برای ممیزی املاک قدردانی کرد -
به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان، یوسف قیامتیون در گفت و گویی افزود: شهرداری لاهیجان در راستای اجرای ماده ۹ قانون نوسازی و عمران شهری برای به روز رسانی بانک اطلاعات املاک جامع سطح شهر نسبت به تجدید عملیات ممیزی املاک و مستغلات و نقشه برداری هوایی در حال اقدام می باشد.

وی اضافه کرد: کارشناسان ممیزی با ارائه کارت شناسایی معتبر برای متراژ املاک و جمع آوری اطلاعات لازم به در منازل مراجعه کرده تا اطلاعات املاک در سیستم های شهرداری با همکاری شهروندان به روز رسانی شود.

قیامتیون گفت: بررسی سند مالکیت، اجاره نامه، پروانه ساختمان و یا پایان کار، آخرین فیش نوسازی و قبض آب، برق، گاز و تلفن و کارت شناسایی مالک از مدارک مورد بررسی توسط کارشناسان ممیزی شهرداری لاهیجان می باشد.

وی افزود: ارائه عادلانه خدمات شهری در نقاط مختلف سطح شهر، ارائه خدمات سریع تر در هنگام خرید و فروش املاک، کمک به عمران، توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهر به منظور رضایت مندی شهروندان و ثبت تخلفات ساختمانی و افزایش درآمدهای پایدار شهری از اهداف اجرای این طرح می باشد.

سرپرست شهرداری لاهیجان اضافه کرد: طرح ممیزی به صورت منطقه به منطقه در سطح شهر لاهیجان اجرا شده و اطلاع رسانی حضور کارشناسان با نصب بنر در محلات انجام می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.