×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بی‌نظیر سرشار از انواع ویتامین های مورد نیاز بدن 1 - محصولی بی‌نظیر سرشار از انواع ویتامین های مورد نیاز بدن چیست؟ - اسلایس میوه

 میوه خشک یا چیپس میوه جایگزین مناسبی برای چیپس های صنعتی محسوب می‌شود. میوه خشک طی سالیان اخیر طرفداران و خریداران زیادی در کشور پیدا کرده است به خصوص افرادی که به‌ سلامتی بیشتر اهمیت می‌دهند میوه خشک را دست‌ کم نمی ‌گیرند و آن را حتماً در برنامه غذایی خود جای می‌ دهند چرا که انواع ویتامین های مورد نیاز بدن در آن موجود می ‌باشد.

کاربردهای میوه خشک 

برای افرادی که همواره به فکر سلامتی خود و اطرافیانشان هستند، خشکبار میوه گزینه بسیار مناسبی حتی برای پذیرایی در میهمانی‌ ها، جشن ‌ها و دورهمی ها است، به خصوص که این محصول در ایران طرفداران زیادی دارد زیرا مصرف آجیل و خشکبار در ایران پیشینه ‌ای کهن دارد. از زمانی که چنین محصولی وارد بازار شده طرفداران زیادی را جذب خود نموده است. استفاده از این محصول می‌تواند زینت ‌بخش محافل شما در مهمانی‌ها و اعیاد نوروز یا شب‌های یلدا باشد.

بی‌نظیر سرشار از انواع ویتامین های مورد نیاز بدن 2 - محصولی بی‌نظیر سرشار از انواع ویتامین های مورد نیاز بدن چیست؟ - اسلایس میوه

چیپس میوه  در کنار آجیل‌های شور و شیرین متنوع میباشد و انتخاب جذابی است. مخصوصاً اگر این میوه خشک از کیفیت عالی برخوردار باشد. علاوه بر این، میوه خشک در تمام فصول قابل سفارش و قابل استفاده است. یک میان وعده مغذی و عصرانه مناسبی برای پذیرایی از میهمان و مصارف عادی روزانه شما است.

 مصرف میوه خشک بخصوص برای کودکان به جای تنقلات مصنوعی و پرضرر توصیه می‌شود. همچنین افراد میان ‌سال و افراد مبتلا به بیماری‌ های خاص که محدودیت‌ های غذایی زیادی دارند ازجمله بیماران دیابتی، می‌توانند اسلایس های میوه خشک مناسب خود در برنامه غذایی استفاده کنند.

اگر به دنبال آن هستید خرید تضمینی میوه خشک داشته باشید و از دست تولید کننده بدون هیچ واسطه ‌ای محصول را خریداری کنید پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی میوه خشک در سایت موژان می‌باشد.

صنایع غذایی موژان، با نام تجاری موژان با ایجاد مجهزترین کارخانه ‌ی تولید و بسته بندی میوه‌های خشک در ایران در سال ۱۳۸۷ به ‌صورت رسمی فعالیت حرفه ایی خود را آغاز نمود و مفتخر است صادر کننده خشکبار و چیپس میوه به بیش از ۱۰ کشور جهان می باشد. صادرات به کشورهای آمریکا، کانادا، امارات، ترکیه، روسیه، گرجستان، ارمنستان، چین، عراق، ژاپن …

بی‌نظیر سرشار از انواع ویتامین های مورد نیاز بدن 3 - محصولی بی‌نظیر سرشار از انواع ویتامین های مورد نیاز بدن چیست؟ - اسلایس میوه

در شرکت موژان چه میوه‌ هایی تولید می‌شود:

 شرکت موژان انواع میوه خشک با بهترین کیفیت را بدون هیچ واسطه ای به‌ دست مشتری می‌رساند.

از دیگر مزایای خرید از شرکت موژان این است که شما می ‌توانید هنگام تحویل میوه خشک پرداخت انجام دهید، و در صورت نداشتن رضایت از محصولات می‌توانید به‌ راحتی جنس خود را مرجوع کنید، که به‌ طور حتم بعد از یک بار مصرف محصولات موژان مشتری دائم و همیشگی ما خواهید شد.

درضمن شرکت موژان دارای نشان سیب سلامت بهداشت و درمان است که با آسودگی خاطر می‌توانید محصولات موژان را خریداری کنید.

برای دیدن محصولات به سایت mojan-co.com سر بزنید.

همچنین اگر تمایل خرید عمده محصول را دارید می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۵۳۶۳۱۲۴ تماس حاصل فرمایید.

 افتخار موژان رضایت مشتری است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.