×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

5389944 534 - بانوی جهانگرد ایرانی در جاده صلح۲۰۲۰ -

اولین بانوی جهانگرد ایرانی با عنوان سفیر صلح و با شعار عشق، دوستی و صلح جهانی از شهر سوخته تا چابهار را پیاده روی خواهد کرد.

جلالزایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان این مطلب گفت از آنجایی که شهر سوخته با توجه به اسناد موجود تنها تمدنی بشمار می رود که مردم ان صلح طلب بوده و هیچ گونه نشانه ای از جنگ و درگیری در آن منطقه مشاهده نشده است، سفیر صلح و دوستی این پیام را به همه مردم و جهانیان اعلام خواهد کرد.

وی همچنین به جاذبه های طبیعی و تاریخی استانمان اشاره کرد و گفت: با توجه به تنوع جاذبه های طبیعی و تاریخی استان سیستان و بلوچستان این حرکت پیامی است تا همه گردشگران داخلی و خارجی از مکانها و جاذبه های استان مطلع شوند.

همچنین خانم پوپه مهدوی نادر سفیر صلح و دوستی کشورمان گفت: این پروژه با نام جاده صلح2020 بعنوان اولین پروژه در جهان شناخته میشود که یک جاده صلح ترسیم شده و سفر به سراسر جهان انجام خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به اینکه ثبت قدمهای برداشته شده توسط جی پی اس انجام خواهد گرفت افزود: این قدم ها برای کمک به مناطق محروم سیستان و بلوچستان و جهان است.

مهدوی نادر افزود: هر قدم با مبلغ 50هزار تومان به خیرین فروخته خواهد شد و درآمد حاصل از آن صرف روستاها و مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان خواهد شد.

وی معرفی جاذبه های طبیعی و تاریخی و امنیت پایدار استان را از دیگر اهداف طرح خود عنوان کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.