×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

Screenshot 20200929 153956 Samsung Internet 01 - برگزاری نخستین جلسه هم‌اندیشی مربیان بوکس رشت -

به نقل از روابط عمومی هیئت بوکس گیلان، نخستین جلسه هم‌اندیشی مربیان بوکس شهر رشت با حضور بابک بردبار رئیس هیئت بوکس استان گیلان، مربیان این رشته ورزشی و عبدالله پور اسماعیلی رئیس هیئت بوکس شهرستان رشت در دفتر هیئت بوکس استان گیلان برگزار شد.

در این جلسه ضمن تبیین سیاست‌های آینده این هیئت و بررسی موازین پیشگیرانه از شیوع بیماری کووید-۱۹، به مربیان حاذق و متقاضی برگزاری کلاس‌های تمرینی در استان گیلان برنامه زمانی داده و تأکید شد این کلاس‌ها پس از حذف محدودیت‌های کرونائی توسط ستاد ملی مقابله با این بیماری، دایر و فعال خواهد شد.

بابک بردبار رئیس هیئت بوکس استان گیلان در این جلسه با یادآوری اینکه سلامت ورزشکاران اولویت نخست این هیئت است، عنوان کرد: باشگاه هیئت بوکس استان گیلان جهت تمرینات ورزشی و برگزاری کلاس‌های آمادگی و قهرمانی برای علاقه‌مندان و ورزشکاران این رشته ترمیم و آماده‌سازی شده که این روند تا رسیدن به مراحل مطلوب‌تر ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه جلسه گفت: مربیان با برنامه‌ریزی‌های از قبل زمان‌بندی‌شده، آماده برگزاری مسابقاتی بین کلاس‌های آموزشی شهرستان رشت و قهرمانان این رشته ورزشی در استان گیلان جهت حفظ آمادگی جسمانی ورزشکاران باشند و در این راستا مورد ارزیابی نیز قرار می‌گیرند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.