×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد صفری - جذب اعتبار 90 میلیاردی برای سد پل رود رودسر؛ سد پیش از عید آبگیری می شود -

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، سد پل رود رودسر را از مهم‌ترین پروژه‌های ملی برشمرد و اظهار کرد: این سد ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بر اساس قول قرارگاه تا پیش از عید به مرحله آبگیری خواهد رسید.

وی با اشاره به مساعدت سازمان برنامه‌وبودجه در تأمین اعتبار لازم برای تکمیل سد پل رود، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته نخستین قسط ۹۰ میلیاردی به‌زودی به‌حساب پیمانکار واریز می‌شود که ۴۰ میلیارد تومان آن نقدی است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی به پروژه در دست احداث کلاچای اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز جز پروژه‌های ملی محسوب می‌شود و پیشرفت قابل‌توجهی دارد.

صفری با بیان اینکه احداث پل کلاچای برای مردم منطقه جز پروژه‌های اساسی محسوب می‌شود، افزود: گرچه روند ساخت پل پیشرفت خوبی دارد اما برای تکمیل نیازمند ۲۰ میلیارد تومان اعتبار است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی همچنین از عزم همگانی برای تکمیل و بهره‌برداری از پل در دست احداث کلاچای خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و وعده‌های پیمانکار این پروژه نیز تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. ناشناس

    به هیچ وجه امکان ندارد،

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.