جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مسیر سواحل و تفرجگاه های رشت مسدود می شود/ برخورد با هنجارشکنان در تفرجگاه ها
    15 مهر 1399 - 15:47
    شناسه : 176353
    0

    فرماندار رشت با هشدار در خصوص بحرانی شدن وضعیت شهرستان رشت در صورت ازدحام حضور گردشگران گفت: در همین راستا کلیه مسیرهای ورودی سواحل و تفرجگاه‌های شهرستان رشت در تعطیلات پیش رو مسدود می‌شود.

    پ
    پ

    فتح‌اللهی - مسیر سواحل و تفرجگاه های رشت مسدود می شود/ برخورد با هنجارشکنان در تفرجگاه ها -

    به گزارش خبرگزاری فارس، علی فتح‌اللهی صبح امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت با بیان اینکه این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن موج سوم کرونا و عدم وجود تخت خالی بیمارستانی، به شهرستان رشت سفر نکنند.

    وی با اشاره به اینکه هرگونه تجمع و ازدحام جمعیت ناشی از ورود گردشگران و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، می‌تواند وضعیت شهرستان رشت را به‌طور مجدد بحرانی کند، گفت: در همین راستا در ایام اربعین حسینی و تعطیلات پیش رو، کلیه  مسیر ورودی سواحل و تفرجگاه‌های شهرستان مسدود می‌شود.

    فرماندار رشت با تأکید بر لزوم حفظ شعائر دینی و حرمت ایام اربعین حسینی، بیان کرد: با افراد هنجارشکنی که با نادیده انگاشتن ارزش‌های جامعه، اقدام به حرمت‌شکنی و هنجارشکنی در سطح  تفرجگاه‌ها کنند، برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

    به گزارش فارس، شهرستان رشت دارای ۲۳ کیلومتر نوار ساحلی در بخش‌های خمام، خشکبیجار و لشت نشاء است که ۱۱ روستای ساحلی را در برمی‌گیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.