×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سرویس نما - "سرویس نما" فعالیت خود را آغاز کرد - سرویس نما

وقتی در خانه به تعمیر و یا سرویس لوازم منزل نیاز پیدا می کنیم این امر تبدیل به یک دغدغه می شود چون باید دنبال یک متخصص مرتبط باشیم و این امر مستلزم شناسایی افراد ماهر است تا در زمان مقرر به درخواست ما پاسخ دهند که اغلب با دشوارو وقت گیر است. قطعاً شناسایی افراد ماهر و باتجربه در تمام زمینه ها برای حل مشکلات متعدد برای هر فرد امکانپذیر نیست. اپلیکیشن درخواست خدمات سرویس نما پلی مطمئن میان مشتریان و متخصصین است و ایـن امـکان را به کـاربران خود می‌دهد تا خدمت مورد نیازشان را از طریق وبسایت و اپلیکیشن سرویس نما به راحتی و در هـر سـاعتی از شبانه‌روز سـفارش دهند. سرویس نما دسترسی به متخصصین ماهر و با تجربه را آسان نموده و با شفافیت قیمت‌ها و بالا بردن کیفیت خدمات، رضایت کاربران را فراهم کرده است. شهروندان با سفارش آنلاین خدمات و دسترسی سریع به متخصصین قابل اعتماد، تجربه ای متفاوت و هوشمندانه از دریافت صدها خدمت در محل خواهند داشت.

سرویس نما دارای نماد اعتماد الکترونیک و مجوز اتحادیه فضای سایبری با ایجاد یک شبکه گسترده از کسب و کارهای ایرانی مکانی امن برای دسترسی آسان و سریع به صدها خدمت متنوع و استادکاران ماهر را فراهم آورده است. این سامانه که قرار بود طی هفته های قبل با برگزاری یک مراسم رونمایی فعالیت خود را آغاز کند اما به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی ناشی از شیوع ویرویس کرونا با تصمیم تیم سرویس نما این امر به صورت حضوری منتفی و در روز سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ راس ساعت۲۰ به صورت زنده از طریق اینستاگرام سرویس نما برگزار می گردد.
گفتنی است سرویس نما یک وب اپلیکیشن خدمات منزل است که کاملا بومی بوده و دفتر مرکزی آن در شهر رشت قرار دارد و از ابتدای ماه جاری فعالیت خود را با ارائه بیش از ۱۵۰ خدمت مختلف و تخفیف های متنوع آغاز نموده است. هم اکنون این خدمات از طریق وب سایت و اپلیکیشن سرویس نما قابل دسترسی است وکاربران می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.servicenama.ir ضمن بهره مندی از همه خدمات نسخه اندروئید اپلیکیشن سرویس نما را دانلود و بر روی گوشی هوشمند خود نصب نصب کرده و در موقع لزوم ثبت سفارش نمایند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.