×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

دکتر ارسلان زارع - به گیلان سفر نکنید/ همه تفرجگاه ها و مراکز تفریحی استان مسدود است -

دکتر ارسلان زارع شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به قرار داشتن گیلان در وضعیت قرمز کرونایی، بر لزوم پرهیز هم وطنان از سفر به این استان تأکید و بیان کرد: از مردم می خواهیم در این ایام بویژه با توجه به شرایط استان به لحاظ شیوع بیماری، به استان سفر نکنند.

وی سفر را یکی از مهمترین عوامل انتقال کرونا خواند و به افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس در استان اشاره و اضافه کرد: بیشتر بیمارستان ها ، درگیر ارائه خدمات به بیماران مبتلا هستند و نباید حساسیت ها نسبت به این بیماری کاهش یابد بلکه لازم است ضمن استفاده از اقلام مراقبتی به خصوص ماسک و رعایت توصیه های بهداشتی توسط عموم شهروندان، از انجام اقداماتی همچون سفر که موجب شیوع بیشتر ویروس می شود، خودداری به عمل آید.

استاندار گیلان عادی انگاری نسبت به بیماری را اقدامی خطرناک که منجر به بروز بحران می شود، دانست و ادامه داد: بوستان ها و مراکز تفریحی و گردشگری در نقاط مختلف استان، تعطیل است و به فرمانداران نیز تأکید شده بر استمرار این تعطیلی ها نظارت کافی داشته باشند.

نماینده عالی دولت در گیلان همه مناطق استان را طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی آلوده به ویروس ذکر و اضافه کرد: مدیریت این شرایط دشوار، نیازمند همکاری مردم و تقویت حس مسئولیت شناسی اجتماعی است و این انتظار را از عموم هم وطنان داریم که برای قطع چرخه ویروس کرونا ، به مسئولان یاری رسانند.

دکتر زارع با یادآوری تلاش های شبانه روزی کادر ایثارگر درمان برای حفظ سلامت جامعه گفت: قدرشناسی از اقدمات جامعه پزشکی و درمانی در جریان مقابله با کرونا، توجه و عمل به توصیه های آنان است که گامی در جهت افزایش امید و اعتماد ملی به شمار می آید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.