×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

ورود مسافر - ورود خودروها به گیلان ۳۴.۵ درصد افزایش یافت -

به گزارش «بامردم»، به نقل از ایرنا؛ فریبرز مرادی شنبه شب اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار در استان؛ طی  روز گذشته ( بیست و سوم تا بیست و پنجم مهرماه ) تعداد ورودی خودروها نسبت به سه روز ماقبل آن نشان دهنده افزایش ۳۴.۵ درصدی است.

وی تصریح کرد: بیشترین افزایش ورودی به استان از آزادراه رشت – قزوین با افزایش ۵۷.۴ درصد و پس از آن محور رامسر – چابکسر با ۱۳ درصد  نسبت به سه روز بیستم ، بیست و یکم و بیست و دوم مهرماه  می باشد

مرادی اضافه کرد:  همچنین خروج خودروها  طی  سه روز گذشته  نشاندهنده افزایش ۸.۳ درصدی است ؛ ضمن آنکه بیشترین  درصد افزایش خروجی مربوط به محور چابکسر- رامسر با ۲۲.۵ درصد بوده است.

شش محور اصلی آزادراه لوشان – قزوین، جاده قدیم  لوشان – قزوین، منجیل – طارم ، چابکسر – رامسر، آستارا – اردبیل و خلخال – اسالم محورهای ورودی و خروجی استان گیلان هستند.

گیلان با بهره مندی از طبیعت زیبا و کوه و دریا و جلگه همواره از مراکز مهم گردشگری بوده است . حتی کرونا و خطر ابتلای به ویروس این بیماری نیز گردشگران را از سفر به گیلان باز نداشت.

این در حالی است که استاندار گیلان با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی استان و روند افزایشی مبتلایان و بستری‌شدگان در بیمارستان‌ها همه تفرجگاه ها و مراکز تفریحی استان را مسدود  و تعطیل اعلام کرده و خواستار خودداری مردم از سفر به دیار باران شده بود.

استان گیلان بعنوان یکی از کانون های مهم گردشگری شمال کشور دارای ۱۰۷ هتل، ۳۳ هتل آپارتمان، ۸۱ مجتمع گردشگری، ۴۹ مهمانپذیر، یک هزار و ۶۸۸ خانه مسافر، ۳۰ مجتمع سرگرمی تفریحی، ۷۴ اقامتگاه بومگردی، ۳۶۰ بین راهی، یک اسکله مسافربری دریایی و ۲۸ اسکله گردشگری دریایی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.