×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

برترین متد آموزشی کنکور در محصولات حرف آخر - برترین متد آموزشی کنکور در محصولات حرف آخر - . موسسه حرف آخر

برای قبولی در کنکور شما نیازمند استفاده از بهترین روش‌های موجود در حرف آخر میباشید تا بهترین نتیجه را از تلاش‌ها و مطالعات خود به دست آورید. موسسه حرف آخر با بهره گیری از بروز ترین متدهای روز دنیا در تلاش است تا بهترین محصولات را برای داوطلبان تهیه و تالیف کند.

از انواع محصولات حرف آخر می توان به ویدئو های آموزشی حرف آخر، کتب درسی حرف آخر و پکیج مشاوره کنکور حرف آخر اشاره کرد که در ادامه توضیح جامعی درباره‌ی هریک از موارد بیان کرده و ویژگی‌ها‌یی که محصولات حرف آخر را نسبت به سایر محصولات، برتر جلوه می‌دهد را برای شما بازگو می‌کنیم:

۱ ویدئو های آموزشی حرف آخر:

 ابتدا به بیان ویژگی ‌های یک ویدئو ی آموزشی در موسسه حرف خر می‌ پردازیم. این ویژگی ‌ها عبارت‌ اند از:

کیفیت بالای ویدئو های حرف آخر

 برای اینکه یک ویدئو آموزشی ، بیشترین و در عین حال بهترین بازدهی را داشته باشد باید کیفیت مناسبی چه از لحاظ صوتی و چه از لحاظ تصویری داشته باشد، تا متقاضی به راحتی بتواند از ویدئو ی آموزشی بهره ببرد.

اگر کیفیت ویدئو خوب نباشید داوطلب نمی‌تواند به خوبی تصاویر تخته را مشاهده نماید و در نتیجه نمی‌تواند درس را به خوبی فرا گیرد، و از لحاظ صوتی نیز اگر در ضبط صدای استاد،کم کاری صورت گیرد و کیفیت صدا در حالت مطلوبی نباشد باز هم مشکل قبلی پیش می‌اید یعنی داوطلب به خوبی متوجه درس نمی‌شود.

پس کیفیت صوت و تصویر در یک ویدئو ی آموزشی امری بسیار مهم است. از آنجایی که گرد آورنده‌ های ویدئو های آموزشی حرف آخر از این مسئله به خوبی اگاه می‌باشند، تمام تلاش خود را می‌کنند تا ویدئوهایی با بهترین کیفیت ارائه دهند.

۲ –  بهره‌مندی از اساتید خوب در موسسه حرف آخر

بیان ویژگی‌ های یک استاد خوب نیز به تنهایی نیازمند یک مقاله جداگانه میباشد و ما در اینجا با یک توضیح کوتاه ولی جامع این ویژگی‌ها را برای شما توضیح می‌دهیم:

از مهم‌ترین ویژگی‌های یک استاد خوب در تجربه وی است. تجربه نقش اساسی در ارزش و اعتبار یک استاد دارد.

یک استاد با تجربه به راحتی می ‌تواند سخت ‌ترین و پیچیده ‌ترین مفاهیم  یا فرمول‌ ها را به راحت ‌ترین شکل ممکن برای شما توضیح دهد تا در یادگیری آنها به مشکل بر نخورید. به خصوص در ارائه‌ی راه حل برای سوال‌های ترکیبی، عیار یک استاد مشخص می‌شود.

یک استاد خوب باید بتواند به جای استفاده از فرمول‌های متعدد و پیچیده، یک راه حل کلی برای حل مسائل پیچیده مثل مسائل ترکیبی ارائه دهد تا داوطلب علاوه برصرف‌جویی در زمان، از جواب صحیح نیزمطمئن باشد.

البته لازم به ذکر است که برای بعضی از مسائل امکان ارائه‌ی راه حل های کوتاه و جایگزین وجود ندارد و باید مراحل حل مسئله را مو به مو انجام داد. البته در این گونه مسائل نیز با تمرین‌ها و مثال‌هایی که استاد به شما می‌دهد می‌توانید دست خود را تندتر کنید و زودتر به جواب برسید.

این موسسه برای تهیه‌ ی بهترین بسته آموزش کنکور و بهترین ویدئو های آموزشی خود با متبحر ترین، با تجربه ‌ترین اساتید و بهترین اساتید کنکور کشور همکاری می ‌کند. استادی ماهر همچون جناب آقای عبدالرضا منتظری، در موسسه آموزش حرف آخر فعالیت دارند.

۳ – قیمت مناسب محصولات حرف آخر

 قیمت بالای یک محصول دلیل بر خوب بودن آن محصول نیست. یک ویدئو ی آموزشی هر چه قدر هم که خوب و عالی بوده و در تهیه آن از بهترین اساتید بهره برده شده باشد، باز هم نباید قیمت نا معقول و بالایی داشته باشد.

حرف آخر علاوه بر ارائه بهترین محصولات، معقول‌ترین قیمت‎ها را برای محصولات خود در نظر می‌گیرد تا متقاضیان با بودجه‌های مختلف بتوانند انتخاب‌های مناسبی را نیز داشته باشند.

۴- کتب درسی بی نظیر حرف آخر

مانند موضوع قبلی ابتدا به بیان ویژگی‌های یک کتاب خوب می‌ پردازیم؛ این ویژگی ‌ها به طور کلی عبارت ‌اند از:

چاپ مناسب کتاب های آموزش کنکور

 یک کتاب مناسب برای مطالعه باید چاپ خوبی نیز داشته باشد یعنی مشکلاتی مانند پخش شدن جوهر، اشتباهات ویرایشی زیاد و … نباید در فرآین چاپ وجود داشته باشند تا داوطلب به راحتی بتواند به مطالعه کتاب بپردازد.

 استفاده نکردن از کلمات و اصطلاحات سنگین در آموزش

چیزی که یک کتاب را خوانا و روان جلوه می‌دهد قابل فهم بودن محتویات درون کتاب می ‌باشد. یعنی برای آموزش دروس کنکور در موسسه حرف آخر نباید از اصطلاحاتی که فهم آنها برای مخاطب سخت است استفاده کرد و باید تلاش کرد که تا حد امکان پیچیده‌ترین مفاهیم به ساده‌ترین صورت بیان شوند.

کتاب‌ های مختلف برای دوره ‌های متفاوت

 وجود کتاب‌ های متفاوت در موسسه حرف آخر به شما کمک می‌کند که در طول دوره‌های متفاوت بهترین گزینه را انتخاب کنید.

به طور مثال اگر شما تمام کتب آموزشی مخصوص دوره‌ های طولانی مدت را مطالعه کرده‌اید و حال می‌خواهید مرور کلی بر روی مطالبی که خوانده‌اید، داشته باشید بهتر از کتب ‌آموزشی استفاده کنید که مخصوص همین دوره‌ها هستند. یعنی کتبی که برای دوره‌های کوتاه مدت و مرور کلی گرد آوری شده‌اند.

حر ف آخر با ارائه محصولات گوناگون این امکان را به شما داوطبان گرامی می‌دهد که برای دوره‌های طولانی یا کوتاه مدتی که در برنامه ریزی خود در نظر گرفته‌اید بتوانید بهترین کتاب را برای مطالعه انتخاب کنید.

به روز بودن محتوای کتاب های آموزش کنکور

همان طور که می ‌دانید کتب درسی روز به روز در حال تغییر و تحول می‌باشند و در نتیجه‌ی این تغییرات برخی از سر فصل‌ها حذف و برخی دیگر به کتب درسی اضافه می‌شوند.

برای تالیف یک کتاب خوب مولفین موسسه آن کتاب باید اطلاعات را با توجه به آخرین اصلاحات و تغییرات کتب درسی تالیف و گرد آوری کنند، تا داوطلب با مشکل مواجه نشود.

حرف آخر با بهره گیری از به بهترین مولفین، این امکان را به شما می‌دهد که مطالعات خود را همگام با کتب درسی به جلو ببرید.

برترین متد آموزشی کنکور در محصولات حرف آخر2 - برترین متد آموزشی کنکور در محصولات حرف آخر - . موسسه حرف آخر

جامع و کامل بودن کتاب های حرف آخر

 کتاب خوب کتابی است که یک منبع جامع برای داوطلب باشد تا بتواند به تمامی سوالات داوطلب پاسخ دهد.

این گونه دیگر نیازی نیست که داوطلب برای در بر گرفتن تمامی مطالب درسی، کتاب‌های درسی مختلف و گوناگونی را تهیه کند و تنها با انتخاب کردن یک منبع جامع و کامل ، می ‌تواند با آسودگی خاطر تمامی مطالب را مطالعه کرده و به خاطر سپارد.

قیمت محصولات حرف آخر

قیمت محصولات موسسه حرف آخر، بسیار معقول بوده و این قیمت مناسب با بهترین کیفیت به شما داوطلبان ارائه می‌شود.

در نهایت باید گفت موسسه آموزش حرف آخر با ارائه بهترین خدمات آموزش کنکور در کنار شما داوطلبان است تا با خیالی آسوده به مطالعه و یادگیری بپردازید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.