×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

دستکیر بازداشت - دستگیری ۲ مامورنما در رشت -

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ رحیم شعبانی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده مبنی بر اخاذی تحت عنوان مامور یکی از سازمان‌های دولتی از شهروندان، پیگیری موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و بررسی‌های صورت گرفته دو متهم سابقه‌دار این پرونده‌ها را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان در شهر رشت دستگیر کردند.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه یکی از متهمان وسایلی از قبیل، سه دستگاه بی سیم، سه عدد افشانه دفاع شخصی، یک رشته دستبند، تعدادی بست پلاستیکی، ماسک و کلاه پوششی، تعدادی احکام ماموریتی یکی از ارگان‌های دولتی، تابلو ایست و شوکر کشف شد.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه متهمان ۳۸ و ۴۳ ساله در تحقیقات پلیس به سه فقره اخاذی از شهروندان با همدستی پنج نفر دیگر اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: پنج متهم دیگر این پرونده نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان به معرفی کلیه متهمان این پرونده به مرجع قضایی اشاره کرد و از شهروندان خواست، در مواجهه با افرادی که خود را مامور ارگان‌های دولتی معرفی می‌کنند، حتما از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.