شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید انواع دستگاه برش لیزر با شرایط استثنایی
    13 آبان 1399 - 8:52
    شناسه : 177162
    0

    رادوکس برای رفاه حال مشتریان خود اعلام می کند که توانسته شرایطی را فراهم آورد که شما می توانید با دریافت یک وام با سود 9 درصد که کمترین سود بانکی است انواع دستگاه برش لیزر را خریداری کنید و بازپرداخت آن را در 36 ماه قسط بندی کنید.

    پ
    پ

    لیزر - خرید انواع دستگاه برش لیزر با شرایط استثنایی - برش لیزر

    مجموعه رادوکس یکی از قدیمی ترین و در عین حال به روز ترین شرکت های ارائه دهنده محصولات سی ان سی در خاورمیانه می باشد که از همان سال های ابتدایی فعالیت اس در این حوزه در تلاش بوده است که دستگاه های خود را با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب به لحاظ اقتصادی روانه بازار کند. این مجموعه با تحلیل بررسی بازار و نیاز های روز مشتری با اختراع چندین دستگاه جدید توانسته رضایت بخش اعظمی از مشتریان خود را جلب کند و بیش از 90 درصد درصد مشتریان اش پس از خرید اول برای بار دوم و سوم خرید از این مجموعه را تجربه کرده اند.

    رادوکس برای رفاه حال مشتریان خود اعلام می کند که توانسته شرایطی را فراهم آورد که شما می توانید با دریافت یک وام با سود 9 درصد که کمترین سود بانکی است انواع دستگاه برش لیزر را خریداری کنید و بازپرداخت آن را در 36 ماه قسط بندی کنید. لازم به ذکر است که شما می توانید 6 ماه در کل مجموع 3 سال بازپرداخت آن تنفس اعلام کنید و هیچ وجهی به این مجموعه پرداخت نکنید.

    شرایط استفاده از وام و تسهیلات شرکت رادوکس:

    شما برای برخورداری از شرایط ویژه شرکت رادوکس به 2 روش می توانید اقدام کنید. در روش اول باید پروانه بهره برداری و یا جواز کسب خود را به عنوان ضامن در اختیار این مجموعه قرار دهید و پس از تایید آن درخواست خود را اعلام کنید. اگر هیچ کدام از این مجوز ها را ندارید می توانید با ارائه یک سند مسکونی که ارزش ریالی آن طبق نظر کارشناس 120 درصد مبلغ فاکتور درخواستی اتان است را ارائه دهید و پس از گرفتن تاییدیه کارشناس مربوطه درخواست خود را قطعی کنیدو

    لازم به ذکر است که شما پس از تاییدیه های لازم بخش وام و تسهیلات شرکت رادوکس می توانید از انواع خدمات برش لیزر این مجموعه بهره مند شوید و  ظرف مدت نهایتا 2 الی 3 ماه 70 درصد از مبلع کل فاکتور را به صورت وام دریافت کنید و در آخر بازپرداخت آن را در طول مدت 3 سال پرداخت کنید.

    انواع خدمات برش لیزر رادوکس:

    خدمات برش لیزر

    خدمات برش پلاسما

    خدمات برش cnc  واترجت یا برش با آب

    خدمات برش پلاسما زیر آب

    خدمات برش لوله

    خدمات برش هواگاز

    در این بخش برای آشنایی بیشتر هریک را به اختصار توضیح می دهیم.

    خدمات برش لیزر: برش لیزری یک تکنولوژی است که با استفاده از یک اشعه قدرتمند برای برش مواد مختلف استفاده می‌شود. در این روش پارامترهای لازم و ابعاد مورد نظر از طریق سیستم رایانه به دستگاه داده شده و دستگاه لیزر با سرعت و دقت و قدرت زیاد شروع به برش دادن و ساخت طرح مورد نظر می‌نماید که در این حین بخش اضافی ماده مورد نظر تبدیل به آب، بخار و سوخته می‌شود.

    خدمات برش پلاسما: برای ایجاد برش پلاسما توسط دستگاه لیزر در ابتدا باید یک قوس الکتریکی بر روی ماده مورد نظر خود با تورچ دستگاه ایجاد کنید و این کار را تا جایی ادامه دهید که ماده مورد نظرتان به دمای خوب خود برسد، در این مرحله باید یک هوای فشرده برای انجام عملیات برش استفاده کنید. بهتراست بدانید که بیشتر کارگاه های تولیدی از گازهای نجیب به عنوان هوای فشره استفاده می کنند چون هم به لحاظ اقتصادی به صرفه است و هم کیفیت لبه برش را حفظ می کند.

    خدمات برش cnc  واترجت یا برش با آب: در این روش با استفاده از فشار زیاد آب عملیات برش اتفاق می افتد. برای کار با این دستگاه و ایجاد برش به این روش باید با استفاده از پمپ بسیار قوی ای که بر روی دستگاه تعبیه شده استفاده کنید و آب را به سمت نازل هدایت کنید، قطر این نازل بسیار کم است و وفتی حجم عظیم آب از آن خارج می شود سرعتی بالغ بر 900 متر بر ثانیه دارد. در این مرحله از کار برای ایجاد برش باید آب را بایک ساینده ترکیب کنید تا بتواند مواد سخت را در در خود حل کند و برش را در سطح آن ایجاد کند.

    خدمات برش پلاسما زیر آب: در این روش همانطور که از اسمش پیدا است تمام عملیات برشکاری داخل حوضچه آبی که در دستکاه تعبیه شده است، صورت می گیرد که در صنایع هوافضا و صنایع نظامی کاربد بیشتری دارد.برای برش به روش پلاسم زیر آب در ابتدا باید قطعه مورد نظر را داخل حوضچه خالی قرار دهید سپس آن را با آب پر کنید و بعد از آن می توانید برش را آغاز کنید.

    خدمات برش لوله: لوله یکی از اصلی ترین اجزای سیستم های تاسیساتی محسوب می شود که دارای جنس های مختلف و قطر های متفاوتی است کارفرمایان باید نوع و سایز آن را بسته به نیاز مجموعه خود باید انتخاب کنند. در گذشته برش لوله کار بسیار سخت و زمان بری محسوب می شد چرا که فرد باید به صورت دستی و با استفاده از ابزار های مکانیکی مانند اره یا هوا گاز برش را انجام می داد اما امروزه با پیشرفت علم روش های نوینی برای برش لوله استفاده می شود. یکی از این روش ها برش لوله و پروفیل به روش لیزری است که با تابش اشعه لیزر به نقاط مورد نظر روی لوله، آن را برش می دهند.

    خدمات برش هواگاز: در این روش شما با استفاده از نرم افزار برای دستگاه برنامه برشی خود را تعریف می کنید سپس با بهره گیری از نازل های دستگاه فلزات را به صورت هواگاز یا پلاسما برش دهید. این دستگاه ها علاوه بر نازل دارای یک مشعل برای ایجاد فیلر از فلزات، کپسول و شیلنگ های گاز، رگلاتور و شیر یک طرفه می باشد.

     

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “خرید انواع دستگاه برش لیزر با شرایط استثنایی”
    1. ممنون از مطالب خوبتون درباره برش cnc لیزر و خدمات برش cnc لیزر

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.