پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چرا باید اراضی کشاورزی به ویلا تبدیل شود / هیچ استفاده آن‌چنانی از ظرفیت‌ها نمی‌کنیم
    14 آبان 1399 - 21:10
    شناسه : 177254
    1

    نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش گفت: ما هیچ استفاده آن‌چنانی از این ظرفیت نمی‌کنیم بلکه با سو مدیریت این زمینه را برای تبدیل اراضی کشاورزی به ویلاهایی شخصی برای غیر گیلانی‌ها و مازندرانی ها فراهم می‌کنیم.

    پ
    پ

    Negar ۲۰۲۰۱۱۰۴ ۲۰۵۴۴۹ - چرا باید اراضی کشاورزی به ویلا تبدیل شود / هیچ استفاده آن‌چنانی از ظرفیت‌ها نمی‌کنیم - حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری

    حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد صفری ملک‌میان نماینده مردم شریف شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رسانه خبری با مردم اظهار داشت: در مملکت ما دو ظرفیت مهم وجود دارد، ما لحاظ زمینی الحمدالله کشور چهار فصلی داریم و ازلحاظ نیروی انسانی الحمدالله مردمی داریم که فرهنگ کار در وجودشان نهادینه‌شده است.

    وی افزود: ضعف اساسی ما در بهره‌برداری بهتر از این ظرفیت‌ها است، به دلیل ضعف در قوانین و عملکرد مجریان در طی سال‌هایی که بر ما گذشت هیچ‌وقت نتوانستیم مشکلات بخش کشاورزی را حل کنیم.

    صفری ملک‌میان خاطرنشان کرد: بنده خودم به‌عنوان یک کشاورز در طول سال وقتی‌که می‌خواهم کشاورزی کنم با دغدغه‌های متعدد و متفاوتی کار را شروع می‌کنم و به‌پایان می‌رسانم از زمان تولید تا عرضه آن به بازار و خیلی جاهای دیگر در کار کشاورزی ما با مشکل مواجه هستیم.

    نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش ادامه داد: با توجه برکاتی که در خطه سرزمینی ما در شمال کشور وجود دارد اگر خوب بتوانیم از این استعداد و ظرفیت استفاده کنیم و به تعبیری استفاده بهینه داشته باشیم دیگر شاهد این نیستم که مردم شمال تحت پوشش نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی بروند.

    وی گفت: یکی از ضعف‌هایی که ما در استان‌های شمالی متأسفانه داریم این است که سرزمینی که قابلیت کار کشاورزی دارد و در حوزه تولید می‌تواند قدرتمند وارد عمل بشود ما هیچ استفاده آن‌چنانی از این ظرفیت نمی‌کنیم بلکه با سو مدیریت این زمینه را برای تبدیل اراضی کشاورزی به ویلاهایی شخصی برای غیر گیلانی‌ها و مازندرانی ها فراهم می‌کنیم.

    حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد صفری ملک‌میان با بیان اینکه چرا باید اراضی کشاورزی به ویلا تبدیل شود اظهار داشت: متأسفانه عرصه برای بومیان و شهروندان منطقه کاملاً تنگ شده، شرایط به شکلی شده است که ما نمی‌توانیم یک چهار دیواری برای مردم بومی خودمان بسازیم اما وقتی غیربومیان وارد منطقه ما می‌شوند خیلی راحت می‌توانند این تغییر کاربری‌ها را ایجاد کنند و مجوزها رو دریافت و ویلاهای آن‌چنانی بسازند.

    وی افزود: این بی‌عدالتی‌ها در توجه به بومیان و غیر بومیان داغ ما را بیشتر می‌کند و امیدواریم مجلس شورای اسلامی، دولت و دیگر نهادهای نظارتی به این موضوع توجه ویژه‌ای باید داشته باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.