جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ابتلای ۳۵ دانش آموز گیلانی به کرونا/ امکانات جدیدی به شبکه آموزشی شاد افزوده شد
    16 آبان 1399 - 9:22
    شناسه : 177284
    0

    مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اضافه شدن امکانات جدید به شبکه شاد گفت: تست کرونای ۳۵ دانش‌آموز گیلانی مثبت اعلام شد که هیچ کدام از آنها در محیط مدرسه به کرونا مبتلا نشدند.

    پ
    پ

    ۳۵ دانش آموز گیلانی به کرونا - ابتلای ۳۵ دانش آموز گیلانی به کرونا/ امکانات جدیدی به شبکه آموزشی شاد افزوده شد - دانش آموز

    به گزارش «بامردم» به نقل از تسنیم؛ محمد رحمتی اظهار داشت: براساس سیاست‌های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش که از طریق ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شده سیاست اصلی این مجموعه، تشکیل کلاس‌ها به‌صورت حضوری است اما حضور دانش‌آموزان در کلاس‌ همچنان الزامی نیست.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه بخش عمده‌ای از کلاس‌ها در سطح مدارس استان گیلان نیز به‌صورت حضوری دایر است خاطرنشان کرد: عوامل اداری و آموزشی در مناطق مختلف و در سطح مدارس روزانه در محل کار خود حضور می‌یابند.

    رحمتی با اشاره به برخی مشکلات شبکه آموزشی شاد ابراز داشت: زمانی‌که این شبکه رونمایی شد مشکلاتی به‌همراه داشت اما هم‌اکنون بخشی از این مشکلات برطرف شده و همه مدارس عضو این شبکه آموزشی هستند و تمامی کلاس‌های درس نیز در این شبکه آموزشی تعریف شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.