شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • داماد برادرزن خود را به قتل رساند
    06 فروردین 1395 - 12:49
    شناسه : 1775
    1

    فرمانده نیروی انتظامی رضوانشهر گفت: اختلافات خانوادگی منجر به قتل یک نفر در منطقه خوشابر این شهرستان شد. به گزارش «با مردم»، سرهنگ مجید حسینی افزود: بدلیل اختلافات و نزاع خانوادگی که بین داماد و برادر زن در یکی از روستاهای منطقه خوشابر بخش مرکزی رضوانشهر صورت گرفت، برادر زن به دست داماد خود با ضربات […]

    پ
    پ

    قتل1-400x300فرمانده نیروی انتظامی رضوانشهر گفت: اختلافات خانوادگی منجر به قتل یک نفر در منطقه خوشابر این شهرستان شد.

    به گزارش «با مردم»، سرهنگ مجید حسینی افزود: بدلیل اختلافات و نزاع خانوادگی که بین داماد و برادر زن در یکی از روستاهای منطقه خوشابر بخش مرکزی رضوانشهر صورت گرفت، برادر زن به دست داماد خود با ضربات چاقو به قتل رسید.

    وی بیان کرد: با حضور ماموران در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد جوانی حدود ۳۰ ساله پس از ارتکاب به قتل از محل متواری شده که در کمتر از یک ساعت و با ورود به مخفیگاه او، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

    فرمانده انتظامی رضوانشهر ادامه داد: این حادثه پس از نیمه های شب صورت گرفت و هم اکنون نیز با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل، در اختیار مقام قضایی می باشد.
    سرهنگ حسینی بیان کرد: براساس تحقیقات میدانی بعمل آمده از محل جنایت، مشخص شد که قاتل و مقتول هر دو حدود ۳۰ سال سن و از اهالی منطقه خوشابر هستند.
    شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

    ایرنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.