سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فروشگاه اینترنتی چگونه به افزایش فروش ما کمک میکند
    03 آذر 1399 - 11:53
    شناسه : 177891
    0

    امروزه فروشگاه های اینترنتی بسیار زیاد شدند و برخی از این فروشگاه تا حدی بزرگ هستند که فروشگاه های زنجیره ای هم نمیتونه با اونا رقابت کنه

    پ
    پ

    image ecdc55cedbc83e231873ef5ce4d3f0d238e7bb38 - فروشگاه اینترنتی چگونه به افزایش فروش ما کمک میکند -

    امروزه فروشگاه های اینترنتی بسیار زیاد شدند و برخی از این فروشگاه تا حدی بزرگ هستند که فروشگاه های زنجیره ای هم نمیتونه با اونا رقابت کنه، این فروشگاه ها در طی چند سال اخیر با گسترش فضای اینترنتی بسیار فعالیت حرفه ای تری دارند و تقریبا جایگزین فروشگاه های فیزیکی برای مردم شدند، همینطور که فروشگاه های آنلاین محبوبیت پیدا کردند فروشگاه ها و مغازه های فیزیکی هم به فکر داشتن فروشگاه اینترنتی افتادند و سعی کردند تو این فضا هم فروش خودشون رو افزایش بدند، حالا سوالی پیش میاد اینه که فروشگاه اینترنتی و سایت فروشگاهی چطور میتونه به فروش شما کمک کنه؟ ما تو این مقاله قصد داریم که درباره فروشگاه اینترنتی یک سری اطلاعات به شما ارائه بدیم تا بیشتر با این فضا آشنا بشید و متوجه بشید که چطور فروشگاه اینترنتی میتونه به فروش شما کمک کنه.

    فروشگاه اینترنتی چطور به فروش ما کمک میکنه؟

    خیلی مقاله رو پیچیده نمیکنیم و قصد داریم که از همین اول به شما توضیح بدیم که فروشگاه های اینترنتی چقدر براتون مزیت داره و چطور میتونه فروش شمارو تا چند برابر افزایش بده، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی از فروشگاه اینترنتی کسب کنید.

    در کل فروشگاه های اینترنتی مزیت های بسیار زیادی دارن که اگر شما اونارو دست کم بگیرید حتما ضرر میکنید و نمیتونید از طریق این فضا محصولاتتون رو تا چند برابر بیشتر بفروشید و بتونید از طریق اینترنت فروشتون رو شروع کنید.

    ۱. خرید ساده محصولات توسط مشتریان

    یکی از اصلی ترین دلایلی که فروشگاه اینترنتی میتونه فروش شمارو تا چند برابر افزایش بده این هست که مشتریان شما میتونن از طریق یک سایت به تمام محصولات شما دسترسی داشته باشن و از این طریق خیلی سریع بتونن محصولات مورد نیاز خودشون رو خریداری کنند، اما در گذشته و با فراگیر نشدن اینترنت اینطور نبود و افراد اگر میخواستند که یک محصولی رو خریداری کنند باید به بازار میرفتند و چندین ساعت در شلوغی بازار و ترافیک و… درگیر بودند. اما خب امروزه اینطور نیست و افراد ترجیح میدن که محصولات مورد نیازشون رو بدون دردسر خریداری کنند.
    طراحی سایت فروشگاه انلاین
    امروزه هم با ویروس کرونا دیگه خیلی کمتر افراد به خرید میرن و سعی میکنند که تو خونه و یا محل کارشون خرید های خودشون رو از طریق سایت های فروشگاهی انجام بدند، شما خودتون رو در نظر بگیرید با وجود ترافیک های سنگین و شلوغی بازار ها ترجیح میدید که خرید هاتون رو از طریق اینترنت انجام بدید و یا به بازار برید و چندین ساعت رو مشغول خرید باشید؟ حتما انتخاب شما خرید به صورت اینترنتی هست.

    ۲. ایجاد کمپین های تخفیفی

    همه مشتریان از شما انتظار دارند که بهشون تخفیف بدید و محصولی رو که خریداری میکنند اگر بهشون تخفیف ندید ممکنه اصلا اون محصول رو خریداری نکنند، اما یکی از بهترین مزیت های سایت های فروشگاه و فروشگاه های اینترنتی اینه که میتونین شما با استفاده از این فضا یک بخش ایجاد کنید و یکسری کمپین های تخفیفی رو ایجاد کنید تا محصولات تخفیف دار رو به مشتریان معرفی کنید و اگر نیاز به اونا داشته باشند با تخفیف میتونن اونو خریداری کنند.
    راه اندازی فروشگاه انلاین
    این کمپین های تخفیفی بسیار تاثیر زیادی روی فروش شما داره و تا چند برابر شما میتونید فروش خودتون رو از این طریق افزایش بدید، تخفیف ها میتونن مشتریان رو وسوسه به خرید محصولات کنند ممکنه یک سری از کاربرا اصلا به آن محصولات نیاز نداشته باشند اما چون محصولات شما تخفیف داره کاربر به خرید اون محصول میپردازه.

    ۳. روش های بازاریابی گسترده

    شما اگر فروشگاه فیزیکی و مغازه داشته باشید روش های بازاریابی زیادی رو در دسترس ندارید و نمیتونید از این طریق مشتریان جدیدی رو برای خودتون جذب کنید، اما تو فروشگاه اینترنتی اصلا اینطوری نیست و شما روش های بسیار زیادی برای بازاریابی وجود داره که با استفاده از اونا میتونید میلیون ها مشتری رو جذب خودتون کنید.
    طراحی و پشتیبانی سایت فروشگاهی
    برای مثال یکی از بهترین روش های بازاریابی برای سایت ها اینه که از روش ایمیل مارکتینگ استفاده میکنند و از طریق بازاریابی ایمیلی محصولات خودشون رو به افراد زیادی معرفی میکنند و از این طریق فروش سایت رو تا چندین برابر افزایش میدهند.
    البته روش های بازاریابی سایت فقط به ایمیل مارکتینگ ختم نمیشه و هزاران روش دیگه وجود داره که میتونه به عنوان روش های بسیار حرفه ای بازاریابی باشه و از این طریق میتونید محصولات رو به صورت گسترده ای به فروش برسونید.

    ۴. اعتماد سازی

    یکی دیگه از مزیت هایی که سایت داره این هست که شما میتونید اعتماد افراد رو بیشتر جلب کنید تا بتونن محصولاتتون رو بدون نگرانی خریداری کنند، در کل سایت ها و فروشگاه های اینترنتی بسیار بر روی اعتماد سازی تاثیر دارن و میتونین از طریق این اعتماد سازی مشتریان بیشتری رو سمت خودتون بیارین و محصولاتتون رو به افراد بیشتری عرضه کنید.
    شما هرچه بیشتر اعتماد افراد رو نسبت به کسب و کار خودتون جلب کنید حتما مشتریان بیشتری هم خواهید داشت، پس اگر شما سایت نداشته باشید ممکنه نتونید به خوبی اعتماد سازی کنید و شما مشتریان فعلی خودتون رو هم از دست بدید، پس بخاطر اعتماد سازی هم که شده حتما شما یک سایت باید داشته باشید تا هم مشتریان بیشتر بهتون اعتماد کنند و هم از این اعتماد سازی بتونین محصولاتتون رو خیلی بیشتر به فروش برسونید.

    ۵. برند سازی

    همونطور که میدونید یکی از بهترین کار هایی که میتونید برای کسب و کارتون انجام بدید برند سازی هست، شما اگر بتونید فرایند برند سازی رو به خوبی انجام بدید حتما محوبیت کسب و کار شما بیشتر میشه و میتونید از طریق این محبوبیت فروش خودتون رو تا چند برابر افزایش بدید، سایت ها یکی از بهترین روش هایی هستند که برای برند سازی بسیار موثر هستند و شما میتونید از طریق سایت ها و فروشگاه های اینترنتی برند سازی انجام بدید و یک کسب و کار محبوب داشته باشید.
    اگر بخواهید با روش های دیگر مثل تبلیغات و… به برند سازی بپردازید خیلی برای شما هزینه داره و میتونه کاملا بودجه ای که برای کسب و کارتون دارید رو خرج کنه اما سایت ها در برند سازی خیلی موثر تر هستند و میتونید با کمترین هزینه ممکن برای کسب و کار خودتون برند سازی کنید.
    توجه داشته باشید که نباید برند سازی رو اصلا فراموش کنید چون اگر شما برای کسب و کار خودتون برند سازی انجام ندید ممکنه افرادی دیگه با نام و نشان کسب و کار شما فعالیت خودشونو شروع کنند و با برند سازی برای خودشون کاملا اعتبار کسب و کار شمارو به سرقت ببرند و با استفاده از نام شما فروش های میلیونی که شما میتونید داشته باشید رو برای خودشون کنند.

    ۶. دسترسی به میلیون ها مشتری

    امروزه اکثر افراد به اینترنت دسترسی دارند و از این فضا استفاده میکنند به همین دلیل شما میتونید با داشتن یک سایت و فروشگاه اینترنتی به این افراد دسترسی داشته باشید و میلیون ها مشتری رو به سمت خودتون جذب کنید تا از طریق این مشتریان و اعتماد سازی بین اونا محصولاتتون رو به صورت میلیونی به افراد عرضه کنید.
    طراحی رسانه فروش
    اما این مزیت رو کسب و کار های سنتی ندارد برای مثال اگر شما یک مغازه در بهترین جای بازار هم داشته باشید نهایتا در این مغازه میتونید پاسخگو نیاز ۳۰ نفر باشید و بیشتر از این افراد رو نمیتونید ساپورت کنید و البته این ۳۰ نفر هم باید شما چند فروشنده داشته باشید تا بتونید اونارو راه بندازید اما سایت اینطور نیست و شما میتونید در هر ثانیه محصولاتتون رو به میلیون ها مشتری بفروشید و مشتریان میتونند بدون محدودیت از شما خرید کنند و نیازی نیست که منتظر باشند شما وقت داشته باشید و پاسخگو اونا باشید.

    ۷. روش های تبلیغات گسترده

    همانطور که گفتیم روش های بازاریابی گسترده ای برای فروشگاه های اینترنتی و سایت ها وجود داره همینطور هم روش های زیادی برای تبلیغات فروشگاه های اینترنتی وجود داره که شما میتونید با استفاده از اونا فروش خودتون رو خیلی زیاد افزایش بدید، برای مثال اگر بخوایید به صورت فیزیکی یک تبلیغات انجام بدید باید در سطح شهر بیلبورد قرار بدید که ممکنه روزانه بیش از ۱۰ هزار نفر اونو ببیند اما همه این افراد مشتری شما نمیشن و بیشتر هزینه تبلیغات شما بیهوده به هدر میره.
    طراحی فروشگاه انلاین اینترنتی
    اما در فروشگاه اینترنتی اینجوری نیست و شما برای تبلیغات هزینه بسیار مناسب تری میپردازید و این هزینه هم به صورت هدفمند هست، اگر این روش های تبلیغاتی رو به خوبی بتونید انجام بدید و کمپین های تبلیغاتی خوبی برای سایت خودتون بتونید در نظر بگیرید حتما فروش های بسیار زیادی رو برای سایتتون رقم میزنید.
    خیلی خب تا اینجا با مزیت های فروشگاه اینترنتی آشنا شدید و ما یک سری توضیحات بهتون ارائه دادیم که متوجه بشید فروشگاه اینترنتی چطور میتونه فروش سایت شمارو بیشتر کنه، در ادامه هم یک شرکت به شما معرفی میکنیم که شما میتونید خیلی ساده طراحی سایت فروشگاهی خودتون رو بهشون بسپارید و از این طریق فروش های میلیونی داشته باشید.

    رویال کد

    شرکت های زیادی برای طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی وجود دارند اما همه اونا نمیتونن رضایت شمارو جلب کنند و ممکنه سایت با کیفیتی به شما تحویل ندهند، پس باید دقت داشته باشید که یک شرکت حرفه ای رو برای طراحی فروشگاه اینترنتی انتخاب کنید تا بتونه کیفیت بالایی رو بهتون تحویل بده و شما مشکلاتی رو در سایتتون تجربه نکنید.
    رویال کد یک تیم بسیار حرفه ای و متخصص هست که میتونه فروشگاه اینترنتی شمارو با بهترین کیفیت و بهترین قیمت براتون ایجاد کنه تا شما بتونید در اینترنت هم فعالیت داشته باشید و از این طریق محصولاتتون رو به فروش برسونید.
    رویال کد مزیت های بسیار ویژه ای نسبت به شرکت های دیگر طراحی سایت داره و سعی داره که رضایت مشتریان خودشو با کیفیت عالی و پشتیبانی حرفه ای جلب کنه، یکی از اصلی ترین مزیت های رویال کد قیمت بسیار مناسب اون هست، رویال کد سعی داره که قیمت بسیار مناسبی برای طراحی سایت ها در نظر بگیره تا هر کسی بتونه برای خودش یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای داشته باشه و استفاده از این فضا رو از دست نده.

    سخن پایانی:

    ما تو این مقاله سعی داشتیم که به شما توضیح بدیم چطور فروشگاه اینترنتی میتونه به فروش شما کمک کنه و افزایش فروش رو براتون در پی داشته باشه، امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات کافی رو هم بدست آورده باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.