جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برای گرفتن مجوز تردد به سایت استانداری بروید نه فرمانداری/ «مراجعه حضوری» به فرمانداری هم لازم است!
    03 آذر 1399 - 19:20
    شناسه : 177904
    0

    جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان : شهروندان گیلانی برای گرفتن مجوز تردد از امروز به پرتال استانداری مراجعه کنند.

    پ
    پ

    قاسم نژاد 1 - برای گرفتن مجوز تردد به سایت استانداری بروید نه فرمانداری/ «مراجعه حضوری» به فرمانداری هم لازم است! -

    جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان در گفتگو با صداوسیما گفت : بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا ، مسوولیت صدور مجوز تردد بین شهری برعهده فرمانداری ها قرار گرفت.

    محمود قاسم نژاد افزود : شهروندان پس از مراجعه به پرتال استانداری گیلان به نشانی Gilan.ir و پرکردن فرم مشخصات خود ، کد رهگیری دریافت کرده و با مراجعه به فرمانداری ، می توانند برگه تردد خود را دریافت کنند.

    وی هدف از اجرای این شیوه را جلوگیری از تجمع شهروندان و تسریع در صدور مجوز تردد اعلام کرد و گفت : شهروندان رشتی با خودروهای پلاک غیربومی ، درصورت جریمه شدن ، پس از یک ماه می توانند با در دست داشتن مدارک خود به پلیس راهور مراجعه و جریمه خود را باطل کنند.

    جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان اعلام کرد : از شروع اجرای محدودیت تردد خودروها تاکنون ، برای بیش از 12 هزار خودرو ، برگه تردد صادر شد.

    گفتنی است روز گذشته فرماندار رشت از راه اندازی امکان ارائه خدمات غیر حضوری صدور برگه تردد از طریق پرتال فرمانداری رشت خبر داد و افزود: از صبح فردا به هیچ وجه به مراجعه حضوری به فرمانداری جهت صدور برگه تردد پاسخی داده نخواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “برای گرفتن مجوز تردد به سایت استانداری بروید نه فرمانداری/ «مراجعه حضوری» به فرمانداری هم لازم است!”
    1. شهرستان رشت

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.