جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیشرفته ترین روش ها و دستگاه های حضور و غیاب
    22 آذر 1399 - 19:40
    شناسه : 178530
    0

    دستگاه حضور و غیاب چشمی، از بهترین دستگاه‌های شرکت جهان گستر پارس است که در این مطلب درباره‌ی ویژگی‌های آن صحبت می‌کنیم.

    پ
    پ

     

    حضور و غیاب از جمله مهم ترین کارهایی است که در هر شرکت و سازمان باید به روشی دقیق انجام شود. چراکه پرداخت دقیق و به موقع حقوق و دستمزد در گرو ثبت ساعات ورود و خروج می باشد.
    و برخی از از سازمان ها نیز به دلیل شرایط خاص امنیتی، لازم است که حتما ورود و خروج کارمندان و همه ی افراد را به شرکت و سازمان خود کنترل کنند.
    در نتیجه استفاده از دستگاه حضور و غیاب برای همه ی موسسات از واجبات است!
    ولی نکته ی مهمی که باید به آن توجه شود این است که برای هر شرکت و سازمان، باید از دستگاه مناسب همان سازمان استفاده شود که بازدهی خوبی داشته باشد و نکته ی مهم تر اینکه دستگاه و سیستم حضور و غیاب، باید از یک شرکت معتبر تهیه شود تا هنگام استفاده به مشکل نخورد و محاسبات را دقیق انجام دهد.
    در ادامه قصد داریم پیشرفته ترین دستگاه های حضور و غیاب و همچنین معتبرترین شرکت تولیدکننده ی دستگاه ها و نرم افزارهای حضور و غیاب را به شما معرفی کنیم.

    اتوماسیون کنترل تردد و اکسس کنترل

    کاربردی ترین دستگاه حضورغیاب برای شرکت ها

    دستگاه کارتزنی حضور و غیاب، از انواع اولیه و بسیار پرطرفدار دستگاه های حضور و غیاب است.
    با این حال که دستگاه حضور و غیاب کارتزنی از قدیمی ترین سیستم های حضور و غیاب است، همچنان بازدهی بالا و طرفداران بسیاری دارد.
    روش کار دستگاه کارتزنی حضور و غیاب به این شکل است که برای همه ی کارمندان و کارکنان، یک کارت شامل مشخصات فردی هر شخص صادر میشود.
    برای بار اول، کارت جلوی دستگاه قرار میگیرد و مشخصات افراد به صورت دستی وارد میشود.
    برای دفعات بعدی فقط کافی است که کارمندان و کارکنان هنگام ورود به شرکت و سازمان، کارت خود را جلوی دستگاه قرار دهند و سپس دستگاه ساعت دقیق  ورود و خروج آن هارا به ثبت می رساند.

    کارت حضور و غیاب

    پیشرفته ترین دستگاه حضور و غیاب برای سازمان ها

    دستگاه حضور و غیاب کارتزنی و سایر دستگاه  های حضور و غیاب که در سایت جهان گسترپارس به طور مفصل در مورد هرکدام توضیح داده شده است، دارای یک سری معایب و ویژگی‌هایی هستند که باعث میشوند برای همه ی سازمان ها و شرکت ها مناسب نباشند.
    برای مثال حضور و غیاب با دستگاه کارتی همواره می‌تواند با تقلب روبرو شود چراکه کارمندان با در دست داشتن کارت همکارانشان میتوانند به جای آنها حضور بزنند!
    در استفاده از سیستم حضور و غیاب با رمز ورود هم همین اتفاق می افتد، خیلی راحت ممکن است که کارمندان رمز خود را در اختیار دیگران قرار دهند و حتی ممکن است کسی رمز آن هارا پیدا کند و بتواند به جای آن ها وارد سازمان شود که این برای سازمان های امنیتی خطر بسیار بزرگی می باشد.
    بقیه ی دستگاه های حضور و غیاب نیز هر یک معایب خاص خود را دارند.
    اما برای این مشکل هم راهکاری وجود دارد.
    و آن هم استفاده از سیستم اکسس کنترل تشخیص چهره می باشد که در ادامه درمورد آن صحبت میکنیم.

    دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

    دستگاه حضور و غیاب چشمی و مزیت های استفاده از آن

    دستگاه حضور و غیاب چشمی، که معمولا با دستگاه حضورو غیاب تشخیص عنبیه اشتباه گرفته میشود، از پیشرفته ترین و تخصصی ترین دستگاه های حضور و غیاب است که بیشتر برای سازمان های امنیتی و فوق پیشرفته از این دستگاه استفاده می شود.
    سیستم اکسس کنترل تشخیص چهره، با استفاده از اسکن کردن چهره ی افراد از چند زاویه مختلف و ثبت اطلاعات آن ها درون سیستم اکسس کنترل، کار احراز هویت آن ها را انجام میدهد و
    با استفاده از این سیستم، هم ساعت دقیق ورود و خروج کارمندان و کارکنان به ثبت می رسد و هم سیستم به افراد ناشناس اجازه ی ورود نمیدهد. که این یک مزیت خیلی بزرگ برای شرکت ها و سازمان ها است.

    قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

    اما پیشرفته بودن این دستگاه، به این معنی نیست که همه ی دستگاه‌های حضورغیاب تشخیص چهره، از بازدهی بالا و عملکرد قوی برخوردارند!
    خیلی از این دستگاه ها هستند که بعد از یک مدت دچار اختلال در اسکن کردن و موارد دیگر میشوند و کار را خراب می کنند.
    پس نکته ی بسیار مهم در انتخاب دستگاه حضور و غیاب چشمی، خرید از یک شرکت معتبر با خدمات بالا است که در تولیدات و خدمات شناخته شده باشد و بهترین محصول را به شما ارائه دهد.
    درحال حاضر مطمئن ترین شرکت در خصوص تولید و ارائه ی سیستم های حضور و غیاب و بویژه دستگاه حضور و غیاب چشمی، شرکت جهان گستر پارس است که تا امروز امتحان خود را پس داده و همواره بهترین محصولات و خدمات را به مشتری ارائه کرده است.
    پیشنهاد ما به شما این است که قبل از انتخاب  و خرید دستگاه حضور و غیاب مورد نیاز خودف حتما به سایت جهان گستر پارس بروید و اطلاعات خود را در حوزه ی دستگاه ها و سیستم های حضور و غیاب به صد برسانید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.