×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

محمدجواد آذری جهرمی - مجلس کم مانده اول اسم رئیس جمهور بعدی را هم تصویب کند / برخی دنبال جوان دنباله رو هستند نه جوان پیشرو -

وزیر ارتباطات چهارشنبه شب با حضور در پنجمین یلدای استارتاپی به سوالات مخاطبان پاسخ داد. او قبلا در توئیتر خود از مردم خواسته بود سوالات‌شان را بپرسند تا او در قالب یک صندلی داغ پاسخگو باشد.

به گزارش انتخاب، آذری جهرمی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای ریاست جمهوری دارد مثل همیشه گفت: برنامه‌ای برای ریاست جمهوری نداشتم و مجلس هم سن را۴۰ سال گذاشت که من شرایط آن را ندارم. هر چند از نظر من این قانون متناسب با شرایط جامعه و فرمایش مقام معظم رهبری نیست. قانونی که تصویب شده را مناسب سیاستگذاری‌ ایشان نمی‌بینم.

وی افزود: دوستان شوخی می کردند که این چهارچوبی که مجلس تصویب کرد فقط در ادامه روند رسیدگی اول اسم فرد را هم تصویب کنند که خیلی راحت تر بشود.

احساس می کنم برخی دنبال “جوان دنباله رو” هستند نه “جوان پیشرو”.

وی در ادامه گفت: گام دوم انقلاب و تاکیدات رهبر معظم انقلاب به سمت پیشروی جوانان بود نه دنباله روی جوانان، ولی در هر صورت برای این برنامه هم نداشتم و به آن فکر هم نمی کردم. نمی دانم استارت آپ می زنم یا نمی زنم باید بعدا شرایط را ببینم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.