جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آمادگی بیش از ۲۷ هزار نفر برای تست واکسن ایرانی کرونا در مدت ۳ روز!
    06 دی 1399 - 7:45
    شناسه : 178941
    0

    رئیس مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: تنها در مدت سه روز از آغاز ثبت‌نام برای انجام تست انسانی واکسن جدید کرونا بیش از ۲۷ هزار نفر برای این کار داوطلب شدند.

    پ
    پ

    کرونا - آمادگی بیش از ۲۷ هزار نفر برای تست واکسن ایرانی کرونا در مدت ۳ روز! -

    به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام، حجت‌اله نیکی ملکی با اعلام این خبر افزود: از روز سه‌شنبه و پس از اعلام آغاز ثبت‌نام از داوطلبان از سوی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ، ‏تا شب گذشته ۴۴ هزار و ۹۴۱ نفر برای داوطلبی تست انسانی ” اولین واکسن کرونای ایرانی” تولید شده توسط دانشمندان ستاد اجرایی با سامانه تلفنی ۴۰۳۰ تماس گرفته‌اند  و ۲۷ هزار و ۷۹ نفر از آنان اعلام آمادگی و ثبت‌نام کردند.

    وی افزود: از همه اقشار مانند ایثارگر، نظامی، طلبه، معلم، استاد دانشگاه، آهنگساز، خبرنگار، مجری، کارگر، راننده کامیون، معدنکار و … دربین داوطلبان دیده می شود.

    نیکی‌ملکی با اشاره به بازتاب این استقبال در بین تیم علمی تولیدکننده واکسن خاطرنشان کرد: دانشمندان تولید واکسن از شنیدن این آمار و ارقام روحیه مضاعف گرفتند.

    اولین واکسن ایرانی کرونا پس از طی مراحل تست حیوانی و ثبت در سازمان جهانی بهداشت و  کسب مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و درمان، وارد مرحله تست انسانی شده که این تست‌ها از هفته‌ آینده و در سه مرحله انجام خواهد گرفت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.