شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سرقت از طلافروشی های رشت توسط زوج سارق
    09 دی 1399 - 21:32
    شناسه : 179019
    0

    سرپرست پلیس آگاهی گیلان از دستگیری زوج سارق که به روش کش‌روزنی از مغازه‌های طلافروشی‌ شهر رشت سرقت می‌کردند، خبر داد.

    پ
    پ

    سارق - سرقت از طلافروشی های رشت توسط زوج سارق -

    به گزارش «بامردم» به نقل از ایرنا :سرهنگ علیرضا حدادی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از مغازه‌های طلافروشی به روش کش‌روزنی طلاجات در سطح شهر رشت توسط دو سارق، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

    وی گفت: سارقان که زن و مرد بودند به عنوان مشتری وارد مغازه‌های طلافروشی شده و یکی از آنها فروشنده را سرگرم و نفر دیگر اقدام به سرقت طلاجات از جلوی پیشخوان می‌کرد.

    سرپرست پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی، سارقان غیربومی این پرونده‌ها و مخفیگاه آنها را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی کردند، افزود: سارقان در عملیاتی مشترک با استان مورد نظر، دستگیر شدند.

    این مقام انتظامی بیان کرد: سارقان ۳۳ و ۳۷ ساله در تحقیقات پلیس به چهار فقره سرقت از طلا فروشی‌های شهر رشت به روش کش‌روزنی و فروش اموال سرقتی به یک مالخر اعتراف کردند.

    سرهنگ حدادی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری مالخر این پرونده ادامه دارد، تصریح کرد: این زوج سارق با دستور قضائی برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی هستند، ارزش تقریبی اموال سرقتی بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

    سرپرست پلیس آگاهی استان گیلان در پایان از شهروندان خواست، ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس برای پیشگیری از وقوع سرقت در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.