×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

photo 2020 11 04 12 53 11 - جشنواره جوان لاهیجی، بستری برای شکوفایی خلاقیت ها می باشد -

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان، یوسف قیامتیون سرپرست شهرداری لاهیجان در نشست هم اندیشی برگزاری جشنواره خلاق که با حضور جواد نجار تمیزکار رئیس شورای اسلامی شهر و تعدادی از مسئولان و نمایندگان جوان ادرات شهرستان در سالن همایش شهرداری لاهیجان برگزار شد ، با اشاره به تشکیل چهار کارگروه برای اجرای جشنواره، اظهار کرد: شرح وظایف شهرداری و شورای شهر بعنوان کمیته اجرایی مشخص است و ما در حال انجام آنها هستیم.

شهردار لاهیجان به انجام تبلیغات محیطی جشنواره جوان خلاق در سایرشهرهای استان گیلان اشاره کرد و گفت: اهتمام مدیریت شهری برای بهتر برگزار شدن این جشنواره است.

وی با بیان اینکه شهر اولین ها و برترین ها شعار تیم مدیریت شهری برای لاهیجان می باشد،افزود: از ظرفیت سایت های خبری و فضای مجازی هم برای تبلیغات این جشنواره استفاده شده و می بایست در این زمینه برای اطلاع رسانی در سطح کشور بیشتر تلاش کنیم.

وی تداوم و انسجام تبلیغات را باعث شرکت ویژه جوانان دانست و گفت: جشنواره جوان خلاق لاهیجی بستر خوبی برای شکوفایی استعداد ها است.

دبیر اجرایی جشنواره خاطر نشان کرد: برترین های حوزه مدیریت شهری از این جشنواره که دارای خلاقیت و نوآوری باشند، شامل امتیازات ویژه ای خواهند شد.

قیامتیون ابراز امیدواری کرد: تلفیقی از فرهنگ و علم میتواند خروجی مثبتی برای لاهیجان داشته باشد.

جواد نجار تمیزکار رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان هم در این نشست با بیان اینکه جوانان سرمایه های طلایی یک کشور هستند و اهمیت دادن به جوانان می‌تواند در رشد و بالندگی حیات اجتماعی کشور موثر باشد، افزود : جوانان لاهیجانی در همه زمینه‌ها حرفی برای گفتن دارند و تک رقمی های کنکور و… ، تعداد زیادی از نخبگان کشوری از لاهیجان هستند .

وی گفت: جشنواره جوان خلاق لاهیجی فرصتی را فراهم می کند تا جوانان لاهیجانی در هر نقطه ای از این سرزمین ابتکارات،ابداعات و فعالیت های اجتماعی و ورزشی، رسانه ای و فرهنگی و هنری و علمی خود را مطرح کنند .

وی ابراز امیدواری نمود طرح های برگزیده این جشنواره مورد حمایت صندوقهای حمایتی دولت قرار گیرد .

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با بیان اینکه همدلی و انسجام مدیران لاهیجان همواره زبانزد بوده ،افزود : مدیران لاهیجان به خاطر جوانان عزیز لاهیجانی از این رویداد بزرگ حمایت کنند تا این اتفاق خوب به بهترین نحو اجرا شود .

نگار نادری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان و دبیر کارگروه هنری این جشنواره هم گزارشی از روند برگزاری جشنواره جوان خلاق ارائه کرد و خواستار همراهی همه دستگاهها و ادارات برای برگزاری مطلوب جشنواره شد.

در ادامه تعدادی از مدیران دستگاههای اجرای در مورد تبلیغات جشنواره گزارش خود را ارائه کردند.

انتخاب جوان خلاق در زمینه های قرآنی،طلاب و روحانیون، فرهنگی، ورزشی، کشاورزی، کارآفرین، اجتماعی، دانشگاهی، رسانه ای، ابتکار و اختراع، دهیاری و شوراها، مدیریت، بهداشت و درمان، فنی و حرفه ای و … از محورهای این جشنواره است.

این جشنواره با عنوان شهید کریمی و به منظور شناسایی و معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر شهرستان لاهیجان برگزار می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.