شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دومان سهند را بیشتر بشناسیم
    21 دی 1399 - 11:25
    شناسه : 179396
    0

    دومان سهند، سرمایه‌گذارو کارآفرین متولد 1361-شمسی است. فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه جذب و هدایت سرمایه از اوایل دهه 80 شمسی آغاز و در دهه 90 شمسی بعنوان مدیر عامل و رییس هیئت مدیره چندین مجموعه کسب وکار به فعالیت خود ادامه داد.

    پ
    پ

    image 9050d83bcb127c00f6faa31227d85ba04c1f9e33 - دومان سهند را بیشتر بشناسیم - درباره دومان سهند

    دومان سهند، سرمایه‌گذارو کارآفرین متولد 1361-شمسی است. فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه جذب و هدایت سرمایه از اوایل دهه 80 شمسی آغاز و در دهه 90 شمسی بعنوان مدیر عامل و رییس هیئت مدیره چندین مجموعه کسب وکار به فعالیت خود ادامه داد.

    دومان سهند  از دهه ۲۰ زندگی به اقتصاد و فعالیت‌های مالی و پولی علاقه داشت و در همین حوزه ها به فعالیت و کسب تجربه مشغول بوده است . همچنین در حوزه تحلیل اقتصاد و گزارشگری مالی در نشریات معتبر کشور ، آثارش به چاپ رسیده است . بعد از حدود یک دهه رزومه کاری در حوزه پولی ، در سال ۲۰۱۴ شرکت سرمایه‌گذاری دومان را تاسیس کرد . این شرکت به تامین مالی پروژه‌های کسب و کار مشغول بود.

    یادداشتی از دومان سهند

    وقتی مادری به نوزادش شیر می دهد ، در حال سرمایه‌گذاری است و نوزادش سرمایه می‌پذیرد . وقتی در کودکی والدین در حال تربیت فرزندان هستند ، بر روی آن ها سرمایه گذاری می کنند . در هنگام تحصیل ، پیدا کردن دوست ، آشنایی با قواید زندگی و…… همه افراد سرمایه پذیر  سرمایه گذار هستند . در هنگام جوانی بعد از این که شغلی را انتخاب می کنید هم ، مدیر شما سرمایه گذار و شما سرمایه پذیر هستید و این چرخه ادامه دارد .  حالا از اول نگاهی بیندازید ؛ اگر مادر به هر دلیلی به جای شیر خود از شیر خشک برای شیردهی استفاده کند ، اگر والدین درتربیت  فرزندان کوتاهی کنند ، اگر در تحصیلات و ایجاد ارتباطات اجتماعی فرزند به بیراهه برود و در جوانی شغل مناسب  را انتخاب نکند ، سرمایه‌گذاری درستی انتخاب نشده است و هم فرزند و هم والدین آسیب می بینند . اما خوشبختانه آموختن نحوه جذب سرمایه فیزیکی ( یعنی پول) قابل آموزش است اگر یاد بگیرید چگونه از افراد برای راه اندازی کسب و کار نوپایتان پول جذب کنید ، تبدیل به سرمایه گذاران حرفه ای خواهید شد . لزوم تربیت مالی ، از سرمایه گذاری های موفق والدین در مورد فرزندان است  . وقتی فرزندی یاد می گیرد چگونه از راه درست اعتماد مردم را جلب کند و چگونه متفاوت فکر کند ، می‌تواند با ایده سازی تبدیل به یک کارآفرین شود . با این تفاسیر می شود نتیجه گرفت همه ما از لحظه تولد تا مرگ سرمایه پذیر و سرمایه گذار هستیم و تنها از اعمال ما به عنوان سرمایه گذاری های موفق یا اشتباه یاد خواهد شد .  همه افراد اگر دقت کنند ، در طول عمرشان حتما تجربه سرمایه گذاری یا سرمایه پذیری داشته اند و به  قول ادیسون :” اگر همه ما آنچه قابلیت انجام دادنش را داریم انجام می دادیم ، خودمان حیرت می کردیم  . “

    عکسی از دومان سهند

    تصویری از  دومان سهند

    حوزه اصلی دامنه سرمایه گذاری دومان سهند رسانه، گردشگری، رستوران داری ، آژانس های هواپیمایی وزیربناهای گردشگری و هتلداری است.

    دومان سهند را بیشتر بشناسیم

    تصویری دیگر از دومان

    تصویری از دومان سهند

    منبع: وب سایت تخصصی سرمایه گذاری دومان سهند

    ثبت دیدگاه

    4 دیدگاه برای “دومان سهند را بیشتر بشناسیم”
    1. متن بسیار جالبی بود . خوندن زندگی نامه افراد موفقی مثل جناب دومان به همه کمک میکنه تا شجاع تر باشند و تصمیم های مهم بگیرن که زندگیشونو زیر و رو کنه

      پاسخ
    2. چقدر جالب. از این دید نگاه نکرده بودم که حتی مادری که به فرزندش داره شیر میده رو میشه به دید سرمایه گذاری بهش نگاه کرد.
      ممنون از مطلب خوبتون بامردم

      پاسخ
    3. این جمله ادیسون که اشاره فرمودید یعنی انسان اشرف مخلوقات است.

      پاسخ
    4. این جمله ای که از ادیسون فرمودید یعنی انسان اشرف مخلوقات

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.