شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سارقان طلافروشی رشت دستگیر شدند
    26 دی 1399 - 9:51
    شناسه : 179529
    0

    فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری سارقان طلافروشی خیابان سردار جنگل رشت و کشف تمامی طلاهای سرقتی خبر داد.

    پ
    پ

    دزد - سارقان طلافروشی رشت دستگیر شدند - رشت

    به گزارش «بامردم» به نقل از ایرنا؛ سردار عزیزالله ملکی در تشریح عملیات دستگیری سارقان طلافروشی خیابان سردار جنگل رشت گفت: هفته گذشته به دنبال سرقت یک واحد طلافروشی در رشت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

    وی عنوان کرد : با توجه به نامعلوم بودن هویت سارقان و استفاده آنها از پوشش صورت، ماموران طی عملیات‌های پیچیده با استفاده از شگردهای پلیسی و اقدامات فنی موفق به شناسایی خودرو و هویت متهمان شدند.

    ارشد انتظامی استان گیلان با تاکید بر آمادگی پلیس و بهره‌گیری ماموران انتظامی استان از آخرین فناوری‌ها و فنون کشف علمی جرائم خاطرنشان کرد: ماموران با آگاهی از نقشه سارقان موفق شدند محل اختفاء آنها را در دو محل جداگانه شناسایی و با هماهنگی‌های به عمل آمده ضمن دستگیری آنها و توقیف خودرو، تمامی طلاهای سرقتی را نیز که حدود سه کیلوگرم بود، کشف کنند.

    سردار ملکی با قدردانی از ماموران پلیس آگاهی افزود: هیچ نقطه‌ای از استان برای فعالیت سارقان و مخلان نظم و امنیت مردم امن نیست و پلیس مقتدرانه با هرگونه حرکات غیرقانونی برخورد خواهد کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.