شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عمر باتری آیفون 7 پلاس
    01 بهمن 1399 - 14:36
    شناسه : 179679
    1

    آیفون برای ارائه تجربه ای ساده و آسان برای استفاده عموم طراحی شده است که از طریق ترکیبی از فن آوری های نوین و مهندسی پیشرفته امکان پذیر شده است. یکی از حوزه های مهم فناوری، باتری است. باتری ها یک فناوری پیچیده ای هستند.

    پ
    پ

    گوشی هوشمند اپل برای همه ارزش بالایی دارد بخاطر معروف بودن این برند، علاوه بر ارزش کارآیی گوشی های هوشمند آیفون 7 پلاس، قیمت آن ها نیز در مقایسه با سایر برند ها بالاتر است. این برند به دلیل استفاده از تکنولوژی ها نوین، مشکلات خاصی در محصولات آن بسیار اندک دیده می شود. تنها بخشی که در طول زمان نیاز به تعویض دارد، باتری آیفون 7 پلاس است. وب سایت امداد موبایل می تواند شما را در خرید باتری آیفون 7 پلاس اصل یاری نماید.

    image 9e4169f38397d638be1897ba8aaa833fb305a780 - عمر باتری آیفون 7 پلاس - آیفون 7

    عملکرد باتری آیفون 7 پلاس

    آیفون برای ارائه تجربه ای ساده و آسان برای استفاده عموم طراحی شده است که از طریق ترکیبی از فن آوری های نوین و مهندسی پیشرفته امکان پذیر شده است. یکی از حوزه های مهم فناوری، باتری است. باتری ها یک فناوری پیچیده ای هستند. تمام باتری های قابل شارژ، مصرفی می باشند که طول عمر محدودی دارند. بعد از طی مدت زمان و کاهش عملکرد باتری، باید به تعویض باتری آیفون 7 پلاس اقدام کنید.

    باتری های لیتیوم یون

    باتری های استفاده شده در گوشی های آیفون دارای فناوری لیتیوم یون می باشند. باتری های لیتیوم یون در مقایسه با نسل قبلی فناوری باتری، سریع شارژ می شوند، دوام بیشتری داشته و قدرت بالایی دارند. باتری آیفون 7 پلاس در مقایسه با دیگر فناوری های استفاده شده در باتری ها، عمر طولانی نیز دارد.

    این فناوری که روی باتری آیفون 7 پلاس نیز اجر شده است، در حال حاظر بهترین فناوری به شمار می آید.

    جلوگیری از کاهش عمر مفید باتری آیفون 7 پلاس

    عمر باتری مدت زمانی است که دستگاه تا قبل از نیاز به شارژ روشن باشد. طول عمر باتری، مدت زمانی است که باتری تا زمانی که نیاز به تعویض داشته باشد دوام بیاورد. یکی از عواملی که در طول عمر باتری آیفون 7 پلاس نیز موثر است، ترکیبی از کار هایی می باشد که با موبایل انجام می دهید.

    عوامل مختلفی در طول عمر باتری آیفون 7 پلاس موثر است که شامل تعداد چرخه های شارژ و نحوه مراقبت از آن است. برای به حداکثر رساندن عملکرد باتری آیفون 7 پلاس و کمک به افزایش طول عمر باتری، باید نکاتی را به دقت انجام دهید. برای نمونه وقتی iPhone 7 Plus را نیمه شارژ نگه می دارید و همچنین برای مدت طولانی گوشی را در معرض مستقیم خورشید قرار می دهید که باعث گرم شدن بدنه گوشی و در نتیجه باتری می گردد، باعث کاهش عمر مفید باتری می شود.

    عمر باتری  iPhone 7 Plus

    باتری این مدل آیفون به دلیل نوع فناوری خاص دارای قدرت و  ظرفیت بیشتری نسبت به تمام مدل های قبلی دارد. علاوه بر این، بخاطر بهینه سازی های نرم افزاری در سیستم عامل آیفون و بهینه سازی هایی که در مصرف سخت افزاری توسط پردازنده و دیگر قطعات صورت گرفته، صاحبان این نوع گوشی افزایش عمر باتری را به وفور حس می کنند.

    image b536feabfbb98a6063122c9d12c19d805201e7fb - عمر باتری آیفون 7 پلاس - آیفون 7

    عمر متوسط باتری آیفون 7 پلاس حدود یک ساعت بیشتر از نسل قبلی یعنی آیفون 6 اس و 6 اس پلاس است. به گفته کارشناسان فعال در حوزه فناوری: کاربران گوشی های آیفون 7 پلاس و دیگر مدل ها، در صورتی که نسخه سیستم عامل نصب شده آن ها ios.11.3 به بعد باشد، می توانند با رجوع به قسمت تنظیمات گوشی، به میزان عملکر باتری و عمر مفید آن پی ببرند.

    کاربران بعد از مراجعه به بخش تنظیمات، وارد قسمت باتری گوشی آیفون 7 پلاس شده و سپس روی گزینه Battery Health با دست اشاره کرده و وارد آن شوند. با این امکان کاربر می تواند از عمر باتری  iPhone 7 Plus مطلع شده و در صورت قابل قبول نبودن، نسبت به تعویض آن اقدام نمایند.

     

    خرید باتری آیفون 7 پلاس

    گوشی های هوشمند امروزه تبدیل شده به نیاز های مهم افراد، خیلی ها بخشی از فعالیت ها و کسب و کار خود را از این طریق مدیریت می کنند. علاوه بر آن، برای خرید آیفون 7 پلاس هزینه زیادی پرداخت می شود و کاربر تمایل دارد از خدمات و امکانات آن بیشترین استفاده را برده باشد.

    موبایل هر چقدر که امکانات گسترده ای داشته و دارای سخت افزار بهینه شده و عالی باشد ولی باتری آن خراب شده و زود خالی شود، کاربر نمی تواند از آن ها به خوبی استفاده کند بنابراین باید در خرید باتری موبایل دقت کافی صورت گیرد تا همانند آن تهیه گردد.

    شرکت های زیادی هستند که ادعا دارند تولید کننده باتری آیفون 7 پلاس هستند، دقت کنید که این باتری مختص برند اپل است و برای خرید باتری آیفون 7 پلاس به فروشگاه های معتبر سر بزنید تا باتری iPhone 7 Plus اورجینال را تهیه کنید به همین منظور پیشنهاد ما به شما وب سایت امداد موبایل است.

     

    مشخصات باتری آیفون 7 پلاس

    ولتاژ خروجی باتری های آیفون در محدوده 3.3 الی 4.1 ولت می باشد ولی ولتاژ این مدل باتری 3.82 ولت در نظر گرفته شده است. ظرفیت باتری یا جریان باتری از مهم ترین مشخصه یک منبع تغذیه می باشد ظرفیت باتری آیفون 7 پلاس، در حدود 2900 میلی آمپر ساعت می باشد.

    در گوشی های آیفون 7 پلاس از جدیدترین فناوری حال حاظر دنیا، دارای کیفیت درجه یک و قابلیت نگهداری شارژ تا دراز مدت استفاده شده که لیتیوم یون نامیده می شود. مشخصه اصلی دیگر یک باتری، نام برند می باشد، باتری های آیفون 7 پلاس، متعلق به برند اپل هستند در بازار جنس غیر اصل نیز موجود است به همین دلیل دقت کنید که باتری اصل تهیه کنید تا در دراز مدت نیز استفاده بهینه نمائید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.