شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بالا بردن امنیت ویلاهای تفریحی در لواسان ، فشم ، کردان ، تهران ، البرز ، گیلان
    05 بهمن 1399 - 14:23
    شناسه : 179759
    0

    اگر ویلای شما ساخته شده است و فقط می خواهید برای بالابردن امنیت و ضد سرقت نمودن کرکره برقی نصب نمایید، رول کرکره برقی به صورت روکار و بر روی نما خواهد بود. بنابرین می توانید با خرید کاور رول ، شکل ظاهری را بهتر نمایید و علاوه بر آن موتور کرکره برقی خود را در برابر باران وبرف ضد آب کنید.

    پ
    پ

    در حال حاضر ویلاسازی در شهرهای مختلفی انجام می‌شود و سازندگان برای حفظ امنیت لازم می‌دانند از کرکره برقی پنجره ویلا استفاده کرده و امنیت درب‌ها را نیز برای جلوگیری از ورود سارقان افزایش دهند. چنانچه قصد خرید، سفارش و ساخت پنجره دوجداره برای ویلا را دارید و در نظر دارید با کرکره پنجره ، امنیت خود و خانواده‌تان را در زمانی که در ویلای تفریحی خود حضور دارید و یا زمانی که نیستید تأمین کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ابتدا این مطلب را بخوانید.

    image 31ef68852d3e7c1c6b72072ef7c58f05d3c6921e - بالا بردن امنیت ویلاهای تفریحی در لواسان ، فشم ، کردان ، تهران ، البرز ، گیلان - بالا بردن امنیت

    جنس و ساختار کرکره برقی

    با ویلاسازی و خانه سازی‌های جدید که در مناطق مختلف ییلاقی لواسان، فشم، کردان، تهران، البرز و گیلان صورت می‌گیرد استفاده از کرکره برقی پنجره ویلا و همچنین نصب پنجره دوجداره ویلا ضرورت پیدا می‌کند زیرا تأمین امنیت یکی از مهم‌ترین موارد برای خانه و ویلا به شمار می‌آید. کرکره‌های برقی که عموما برای درب مغازه‌ها و فروشگاه‌ها و همچنین پنجره‌های ویلا می‌توان از آن استفاده کرد، از جنس آلومینیوم و به صورت نوارهای عایق به هم پیوسته تولید شده‌اند. کارکرد این کرکره‌ها به این صورت است که تنها با استفاده از یک ریموت کنترل و یا از طریق برنامه‌ای که روی گوشی موبایل نصب شده است باز و بسته می‌شوند. این کرکره‌ها قابل نفوذ نیستند و در مقابل ضربه و فشار از استحکام بالایی برخوردارند.

    در هنگام ساخت ویلا می توانید به صورتی نماس یاختمان را در نظر بگیرید که رول کرکره برقی داخل نما مخفی شود و در معرض دید نباشد و نمای ویلای شما را خراب نکند.

    ولی اگر ویلای شما ساخته شده است و فقط می خواهید برای بالابردن امنیت و ضد سرقت نمودن کرکره برقی نصب نمایید، رول کرکره برقی به صورت روکار و بر روی نما خواهد بود. بنابرین می توانید با خرید کاور رول ، شکل ظاهری را بهتر نمایید و علاوه بر آن موتور کرکره برقی خود را در برابر باران وبرف ضد آب کنید.

    اندازه رول کرکره برقی بستگی با ابعاد دهنه و نوع تیغه مصرفی دارد.

    • پنجره با ارتفاع 3 متر وتیغه الومینیوم یا فولادی

    در این صورت معمولاً قطر رول کرکره برقی در حدود 28 سانتیمتر می شود و استفاده از یک کاور 30 سانتی کفایت می کند

    مزیت این تیغه ها ی کرکره قیمت پایین تر آن است و هنگامی که پایین اسا از داخل نمی توان بیرون را دید و از بیرون نیز نمی توان داخل را دید.

    • پنجره با ارتفاع 3 متر و تیغه کرکره پلی کربنات طرح شیشه ای

    قطر رول کرکره برقی با تیغه پلی کربنات با ارتفاع حدود 3 متر تقریباً 37 سلنتیمتر است. بنابراین معمولاض برای این کرکره ها کاور 40 سانتیمتری استفاده می شود

    مزیت این کرکره های برقی این است که حتی زمانی که کرکره پایین است می توانید از داخل بیرونر ا ببینید و اگر ویلای شما در جایی است که امنیت کم است ، و شبها هنگامی که در ویلا می مانید تمایل دارید کرکره را نیز پایین بیاورید تا امنیت افزایش یابد این گزینه یکی از بهترین ها است.

    ساختار کرکره‌های برقی به این صورت است که هنگام پایین آمدن روی هم قرار می گیرند و باز می‌شوند و بسیار محکم تا لبه پنجره و یا درب شما قرار گرفته و ایمنی محیط شما را تامین خواهند کرد. همچنین هنگامی که قصد جمع کردن و بالا بردن آن را دارید این نوارها یکی پس از دیگری روی هم جمع شده و داخل جعبه‌ای که بالای درب و یا پنجره قرار دارد، جمع خواهند شد. موتور کرکره برقی پنجره یا درب در قسمت بالای آن قرار دارد و کمک می‌کند تا درب به آرامی باز و بسته شود. همچنین برای این موتور یک سیستم ایمنی نیز طراحی شده است. موتور داخل یک جعبه قرار دارد که این جعبه از موتور و همچنین مداری که فرمان بالا و پایین رفتن کرکره را اجرا می‌کند، محافظت می‌کند. به این ترتیب با استفاده از کرکره برقی پنجره یا درب نه تنها شما بی نیاز از قفل و کلید خواهید بود بلکه تردد نیز برای ساکنان ساده تر صورت خواهد گرفت.

    مزایای استفاده از کرکره برقی

    استفاده از کرکره برقی پنجره نه تنها برای ویلاها در مناطق ییلاقی ضرورت دارد و از مزایای بسیاری برخوردار است بلکه استفاده از آن برای ساختمان‌ها و آپارتمان‌های شهری نیز می‌تواند بسیار مفید باشد. ما در ادامه این مطلب به مزایای استفاده از کرکره برقی پنجره ویلا و آپارتمان و .. اشاره خواهیم کرد.

    • کاهش سرو صدا

    شاید نیاز داشته باشید هنگام خواب و استراحت در ویلا و یا آپارتمان خود در هر نقطه ای از شهر، صدایی مزاحم استراحت شما نشود. کرکره برقی پنجره این امکان را به شما می‌دهد تا با بستن آن به میزان 70 درصد از سر و صدای محیط بیرون بکاهید و آرامش خود را در زمان خواب تأمین نمایید.

    • کنترل نور

    چنان‌چه در طی روز نور آفتاب زیادی به اتاق خواب ویلای شما می‌تابد و یا شب هنگام نور چراغ اتومبیل‌هایی که از خیابان عبور می‌کنند اجاره نمی‌دهند خواب آرامی داشته باشید می‌توانید با بستن کرکره برقی پنجره میزان نوری که به اتاق‌تان می‌تابد را کنترل نمایید.

    • محافظت از باد و باران و برف

    عوامل مختلف آب و هوایی مانند باد و باران و طوفان‌های شدید بخصوص در مناطق ییلاقی ممکن است سبب شود تا گرد و خاک و همچنین آب و رطوبت به داخل ویلا و خانه شما نفوذ کند. در مناطق شهری نیز چنین است. اما با بستن کرکره برقی پنجره ویلا می‌توانید از آسیب‌های احتمالی جلوگیری نمایید.

    • صرفه جویی در مصرف انرژی

    در تابستان برای جلوگیری از هدر رفت هوای خنک داخل خانه و در زمستان نیز با جلوگیری از هدر رفت گرمایی که توسط وسایل گرمایشی تولید شده است، بستن کرکره برقی پنجره می‌تواند از اتلاف انرژی جلوگیری نماید. به این ترتیب در هزینه‌های شما نیز برای مصرف انرژی صرفه‌جویی خواهد شد.

    استفاده از پنجره دوجداره و کرکره برقی پنجره به صورت هم‌زمان

    image 75ac154b55d29bb821afe146f37d017acb6389f2 - بالا بردن امنیت ویلاهای تفریحی در لواسان ، فشم ، کردان ، تهران ، البرز ، گیلان - بالا بردن امنیت

    نصب پنجره دوجداره ویلا و آپارتمان در کنار استفاده از کرکره برقی پنجره، از دیگر راهکارهایی است که می‌تواند در تامین امنیت خانه و جلوگیری از ورود سارقان و همچنین کنترل مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، نقش بسزایی داشته باشد.

    همینطور که در عکس بالا میبینید پنجره های دو جداره ویلا معمولا” به صورت قدی نصب می شوند و بالای انها کتیبه ندارد تا مانع دید نشود.

    همچنین استفاده از شیشه های بزرگ برای کور نکردن دید به محوطه نیز خیلی با اهمیت است.

    یکی دیگر از مواردی که باید ردنصب پنجره دو جداره ویلا مورد توجه قرار گیرد، استفاده از یراق ریلی بجای یراق لوالیی است که ویلا را بسیار زیباتر و مدرن تر نشان می دهد و بخصوص برای ویلاهایی با طراحی مدرن و مینیمال این مورد بسیار با اهمیت است.

    قیمت کرکره برقی و پنجره دوجداره

    به دلیل آن که در ساخت کرکره برقی می توان از موتورهای مختلف استفاده کرد و یا در ساخت پنجره دوجداره یراق آلات متنوعی کاربرد دارد، قیمت کرکره برقی ، همچنین قیمت پنجره دوجداره می تواند متغیر باشد. ما در ادامه این مطلب به عوامل و موارد مهم در قیمت این دو محصول اشاره خواهیم کرد.

    موارد موثر بر قیمت پنجره دوجداره

    • ابعاد پنجره
    • نوع پروفیل یو پی وی سی که در ساختار آن به کار رفته است.
    • نوع یراق آلاتی که در ساخت پنجره دوجداره به کار برده می‌شود.
    • نوع شیشه که لمینت، سکوریت یا سندبلاست باشد در قیمت پنجره دوجداره موثر خواهد بود.
    • هزینه‌های حمل تا محل مورد نظر و نصب پنجره دوجداره نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت این محصول به شمار می‌آید.

    عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی پنجره

    • نوع موتوری که در ساختار پنجره برقی به کار رفته است اعم از اینکه موتور این نوع کرکره برقی توبولار یا ساید باشد در قیمت کرکره برقی موثر است.
    • ابعاد درب‌ها و پنجره‌هایی که نیاز به نصب کرکره برقی دارند.
    • اینکه کرکره‌ها از نوع فولادی و یا آلومینیومی تهیه شده باشند و یا از انواع شفاف و پلی کربنات در تولید آن‌ها استفاده شده باشد، در قیمت کرکره برقی تأثیرگذار خواهد بود.

    image 42ea23b8b956c246443da9397a1c2ce90610c530 - بالا بردن امنیت ویلاهای تفریحی در لواسان ، فشم ، کردان ، تهران ، البرز ، گیلان - بالا بردن امنیت

    در میان هزینه های کرکره برقی و پنجره دو جداره ویلا باید بگویم که هزینه همل پنجره دو جداره به مراتیب بیشتر از کرکره برقی است. زیرا هم بار شکستنی است و حتما با وانت یا خاور دارای خرک مخصوص حمل شیشه جابجا شود و علاوه بر آن در حمل کرکره ، آنرا بصورت رول شده جابجا می کنند که ابعادش کاهش می یابد ولی در حمل پنجره دوجداره پروفیل ها بصورت مونتاژ شده جابجا می شوند که با توجه به ابعاد بزرگ پنجره ویلا، هزینه حمل آن به مراتب بالاتر از کرکره خواهد بود.

    درباره فروشگاه اینترنتی دیده بان

    اگر مایلید برای حفظ امنیت خانه و ویلای خود از وسایل امنیتی استفاده کرده و ایمن سازی‌های لازم را به عمل آورید و این فرآیند را به مجموعه‌ای خبره و کاربلد بسپارید، ما به شما مجموعه دیده بان را پیشنهاد می‌کنیم زیرا شما با دیدن محصولات این مجموعه متوجه خواهید شد که صفر تا صد عملیات ایمن سازی خانه اعم از نصب پنجره دوجداره ویلا و آپارتمان، استفاده از کرکره برقی پنجره برای ویلا، خانه و آپارتمان و همچنین استفاده از دوربین‌های مداربسته و .. را می‌توانید به کارشناسان حرفه‌ای این مرکز بسپارید. در ضمن می‌توانید برای گرفتن مشاوره و کسب راهنمایی‌های لازم با مشاورین و کارشناسان این مرکز ارتباط برقرار کرده تا شما را برای سفارش و خرید محصول مناسب راهنمایی نمایند. مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت این مرکز به آدرس الکترونیکی  dideban-cctv.com  از تمامی خدمات و محصولات این مرکز مطلع شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.